Hunde rece?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

bøllen

Åse skriver:

en bette en af slagsen på kun 6 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Åse

Lotzen skriver:

Nej, heldigvis ikke jeg børster dem ca 1 gang hver 14 dag, og det er rigeligt det er kun når jeg skal på udstilling jeg bruger meget tid på dem, men sådan er det jo nok med de fleste racer

Det der med udstilling kunne jeg nok også finde på, har udstillet før bare ikke mine egne hunde

Anmeld

8. november 2012

Lotzen

Det der med udstilling kunne jeg nok også finde på, har udstillet før bare ikke mine egne hunde

Synes man bliver helt fanget af det når man først er startet

Anmeld

8. november 2012

Faith

bøllen skriver:

her er vores sallie

Årh hun er fin

Anmeld

8. november 2012

bøllen

Faith skriver:

Årh hun er fin

tak - ja hun er

Anmeld

8. november 2012

GønskE

Åse skriver:

Jeg skal på et eller andet tidspunkt have mig en hund, jeg er selv mest til store/mellem store hunde med skal have mig en lille da man kun må have små hunde der hvor jeg bor. Så ville jeg lige høre om hvilke race der ville passe godt til vores familie. Jeg vil gerne have en hund man kan løbe med, og være aktiv med, den skal være nem at træne, skal kunne med børn:voksen og andre hunde, og skal kunne være alene hjemme? Dem der har kendskab hunde racer kan i ikke hjælpe mig?

Dansk svensk gårdhund. ikke lige min type hund, men den lever op til dine krav ikke for stor (kan bæres) den er utrolig nem at træne, ikke en sofa hund, den er lydig og intelligent - og så det en hun du sagtens kan løbe 5-8 km med og endda ville kunne have mere energi bagefter altid god mod børn (dem jeg kender) 

Anmeld

9. november 2012

TeamRocket

Dværg pinscher:-) prøv at google.

Anmeld

9. november 2012

B&J

bøllen skriver:

Hi hi har også en SNORKER ....

hihihhihihi Ja det er ikke en snorker det er en SNORKER!!!

Anmeld

9. november 2012

LuQa

Faith skriver:

Lige et par billeder af vores lille Luna

Nåååårh hvor er den søøøøød den ligner min hanhund Zento rigtig meget også en tricolor cavalier King Charles simpelthen verdens nemmeste og dejligste hunde

Anmeld

9. november 2012

LuQa

Åse skriver:

Jeg skal på et eller andet tidspunkt have mig en hund, jeg er selv mest til store/mellem store hunde med skal have mig en lille da man kun må have små hunde der hvor jeg bor. Så ville jeg lige høre om hvilke race der ville passe godt til vores familie. Jeg vil gerne have en hund man kan løbe med, og være aktiv med, den skal være nem at træne, skal kunne med børn:voksen og andre hunde, og skal kunne være alene hjemme? Dem der har kendskab hunde racer kan i ikke hjælpe mig?

Anbefaler klart en cavalier King Charles spaniel, ikke verdens mindste hund og heller ikke en stor hund, men utrolig familie venlig, lydig og super lærnem, de elsker at lege og løbe men de elsker lige så meget at ligge under dynen og putte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.