Hunde rece?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

Faith

Åse skriver:

Har lige Google den, og nøj hvor er den sød, men skal lige tjekke lidt mere op på den.
Ved du hvor mange kg den kommer til at veje?

Det er en dejlig race

Idealvægten ligger på omkring 8 kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Åse

Tess2009 skriver:

nu er lille et definitions spørgsmål for vi har 2 hunde og jeg synes de er små de vejer 14 og 18 kg... Man jeg vil anbefalde dig at kigger på  http://www.hundeleksikon.dk/

så finder du måske en race som kunne være noget og så ville jeg Google på racen. Det har jeg sagt gjord meget.. Jeg er bare ikke så stærk i de små hunde ellers havde jeg gerne hjulpet.

Har i huset er vi meget til blanding da vi synes de er stærkere ang sygdomme Og så har vi noget med en beagle, men den er ikke den nemmeste at opdrage men fantastisk at løbe med... 

Det blev så alligevel til at lille roman... Hunde er min store hobby..

Det er mellem hunde det vejer omkring de 14 kg, og jeg skal ned i en hunde race på højst 5 kg. Jeg har også tænk på gadekryds men så hved man ikke helt hvor stor og hvilke egenskaber den har, men givet dig helt ret med det med sygdomme har kun haft race hunde(schæfer) med den ene eller anden sygedom

Anmeld

8. november 2012

Åse

Månsson skriver:

Vi har en dværg schnauzer det er en fantastisk hund.. Den er mega aktiv elsker at være ude, løbe generelt være fysisk.. Det er en intelligent og social hund.. Den er perfekt til agilety og lydighedstræning

Den kan jeg også godt lide

Anmeld

8. november 2012

L&V

Åse skriver:

Den kan jeg også godt lide

Den er virkelig fantastisk.. En stor hund i en lille krop

Anmeld

8. november 2012

B&J

Faith skriver:

Vi har en cavalier king charles spaniel.

Verdens rareste og familievenlige hund. Vi elsker hende!

jeg hopper 110% med på din linje sådan en hund er jordens dejligste familie hund...

vi har bare en i rød...

hun elsker at putte som en familie hun

hun er god til triks for en godbid

vores dreng kan gå med hende fordi hun er så blid

hun elsker at løbe hvis vi vil

jamen det er en hund man kan lave om så den passer til en og vi bor i lejlighed og der passer hun bare ind...

Nogle af den race snorker vores snorker meget meget meget men det er hendes charme

og hun elsker alle andre hunde vil gerne snakke og hilse og især børn og andre der går på gaden det er det bedste hun ved. hun er så mild rolig og en fjolle pige

Anmeld

8. november 2012

Juni-barn

Åse skriver:

Det er mellem hunde det vejer omkring de 14 kg, og jeg skal ned i en hunde race på højst 5 kg. Jeg har også tænk på gadekryds men så hved man ikke helt hvor stor og hvilke egenskaber den har, men givet dig helt ret med det med sygdomme har kun haft race hunde(schæfer) med den ene eller anden sygedom

Hvis du finder en blanding så er det at kigge på det den er blandet af og så lægge det sammen... Det er det vi har gjort... Og det har passet meget godt...  Vores er: beagle/fransk bulldog og mops/fransk bulldog/gravhund... 

Anmeld

8. november 2012

Faith

B&J skriver:

jeg hopper 110% med på din linje sådan en hund er jordens dejligste familie hund...

vi har bare en i rød...

hun elsker at putte som en familie hun

hun er god til triks for en godbid

vores dreng kan gå med hende fordi hun er så blid

hun elsker at løbe hvis vi vil

jamen det er en hund man kan lave om så den passer til en og vi bor i lejlighed og der passer hun bare ind...

Nogle af den race snorker vores snorker meget meget meget men det er hendes charme

og hun elsker alle andre hunde vil gerne snakke og hilse og især børn og andre der går på gaden det er det bedste hun ved. hun er så mild rolig og en fjolle pige

Fuldstændig ligesom vores Luna!

Hun tilpasser sig efter situationen. Hun elsker lange gåture, men hun elsker osse at ligge i sofaen og putte

Drengene kan gøre alt ved hende! (ikke at de får lov). Men kommer de til at hive hende i øret, kigger hun bare på dem med de der sørgmodige øjne. Som om hun siger "Det er helt vildt irriterende, men jeg finder mig i det fordi det er jer"

En fantastisk lille personlighed

Anmeld

8. november 2012

TR

Åse skriver:

Jeg skal på et eller andet tidspunkt have mig en hund, jeg er selv mest til store/mellem store hunde med skal have mig en lille da man kun må have små hunde der hvor jeg bor. Så ville jeg lige høre om hvilke race der ville passe godt til vores familie. Jeg vil gerne have en hund man kan løbe med, og være aktiv med, den skal være nem at træne, skal kunne med børn:voksen og andre hunde, og skal kunne være alene hjemme? Dem der har kendskab hunde racer kan i ikke hjælpe mig?

Hvad med en papillon ? 

Sååå nuttet ! 

Der er forskellige både farve og str. 

Anmeld

8. november 2012

B&J

Faith skriver:

Fuldstændig ligesom vores Luna!

Hun tilpasser sig efter situationen. Hun elsker lange gåture, men hun elsker osse at ligge i sofaen og putte

Drengene kan gøre alt ved hende! (ikke at de får lov). Men kommer de til at hive hende i øret, kigger hun bare på dem med de der sørgmodige øjne. Som om hun siger "Det er helt vildt irriterende, men jeg finder mig i det fordi det er jer"

En fantastisk lille personlighed

jaaa nemlig sådan er det også her hjemme... og det bedste er dog Hun kan med vores kat hele fra dag 1 fandt i bare i hinanden jamen det er så lækkert....

vores elsker også at sove højt.. feks vinduskamen men hun er da så sød så lidt ulykker må hun også

Anmeld

8. november 2012

Faith

B&J skriver:

jaaa nemlig sådan er det også her hjemme... og det bedste er dog Hun kan med vores kat hele fra dag 1 fandt i bare i hinanden jamen det er så lækkert....

vores elsker også at sove højt.. feks vinduskamen men hun er da så sød så lidt ulykker må hun også

Ej hvor sjovt. Vi har osse en kat, og der er heller ingen problemer mellem de to

Hahaha sover den i vindueskarmen?. Det kan jeg lige se for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.