Hunde rece?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

LuQa

B&J skriver:

hihihhihihi Ja det er ikke en snorker det er en SNORKER!!!

Hehe sjovt så meget den race ligner hinanden har også en snorker, han elsker katte og han er ikke for vild med folk med hatte/huer før han kan se dem en helt igennem fantastisk hund )

de er sååå dejligt nemme  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

B&J

LuQa skriver:

Hehe sjovt så meget den race ligner hinanden har også en snorker, han elsker katte og han er ikke for vild med folk med hatte/huer før han kan se dem en helt igennem fantastisk hund )

de er sååå dejligt nemme  

hihihihhi mon de alle af den race bare er så vidunderlige

tror mest det med hætterne osv er fordi de ikke kan aflæse dem som hvis man ikke har nogle på

Anmeld

9. november 2012

LuQa

B&J skriver:

hihihihhi mon de alle af den race bare er så vidunderlige

tror mest det med hætterne osv er fordi de ikke kan aflæse dem som hvis man ikke har nogle på

Hehe ja det kan nemt tænkes vores er eller ikke bange for noget eller gør normalt mun mand er lastbilchauffør så han er med rundt og selv til lastbilshow hvor der er masser af mennesker snakker han gerne med dem alle men lige fold med hatte skal man lige se an, men lige så snart de tager hatten af eller de kommer tæt på er der intet lidt sjovt )

men ja tror også bare de generelt er en helt igennem fantastisk race 

Anmeld

9. november 2012

B&J

LuQa skriver:

Hehe ja det kan nemt tænkes vores er eller ikke bange for noget eller gør normalt mun mand er lastbilchauffør så han er med rundt og selv til lastbilshow hvor der er masser af mennesker snakker han gerne med dem alle men lige fold med hatte skal man lige se an, men lige så snart de tager hatten af eller de kommer tæt på er der intet lidt sjovt )

men ja tror også bare de generelt er en helt igennem fantastisk race 

hihihi jeg tror også det er en race der elsker alle

og tror også hvis de tager hætterne af ja så er der liv og glade dage hihihihi...

hvis bare nogle vil snakke med dem og nusse om dem jamen så er der kærlighed

jeg er så glad for jeg fik chancen for at få vores hund selv om den er genbrug men hun passer ind i vores lille familie

Anmeld

9. november 2012

LuQa

B&J skriver:

hihihi jeg tror også det er en race der elsker alle

og tror også hvis de tager hætterne af ja så er der liv og glade dage hihihihi...

hvis bare nogle vil snakke med dem og nusse om dem jamen så er der kærlighed

jeg er så glad for jeg fik chancen for at få vores hund selv om den er genbrug men hun passer ind i vores lille familie

Ja vores har ihvertfald ingen problemer med at gi kærlighed til alle han møder vores er ikke med stamtavle men det nu også ligemeget for os for han er helt perfekt men vil så gerne ha en lille mere, bare en hunhund, blendheim   Hihihi man blir så hurtigt forelsket i den race og de sørgmodige øjne der næsten umulige at sige nej til ) hehehehe

Anmeld

9. november 2012

B&J

LuQa skriver:

Ja vores har ihvertfald ingen problemer med at gi kærlighed til alle han møder vores er ikke med stamtavle men det nu også ligemeget for os for han er helt perfekt men vil så gerne ha en lille mere, bare en hunhund, blendheim   Hihihi man blir så hurtigt forelsket i den race og de sørgmodige øjne der næsten umulige at sige nej til ) hehehehe

hhihihihi ja de kan lave hunde øjne også i en stor grad hihihihi...

jeg kan godt forstå i vil have en mere vi har snakket om evt om nogle år vil vi have en mere så den lille ny kan få præg af hende vi har det kunne jo være vidunderligt

vores er dog med stamtavle, men vi overtog hende fra en familie der ikke ville have hende mere de har brugt hende som en føde maskine så er så glad for vi har fået hende

Anmeld

9. november 2012

LuQa

9. november 2012

LuQa

B&J skriver:

hhihihihi ja de kan lave hunde øjne også i en stor grad hihihihi...

jeg kan godt forstå i vil have en mere vi har snakket om evt om nogle år vil vi have en mere så den lille ny kan få præg af hende vi har det kunne jo være vidunderligt

vores er dog med stamtavle, men vi overtog hende fra en familie der ikke ville have hende mere de har brugt hende som en føde maskine så er så glad for vi har fået hende

ja det kunne man da håbe  mig der findes bare ikke noget bedre en sådan en lille vabs i huset 

nåååårrh stakkels lille pige da  det er SÅ forfærdeligt at folk gør sådan noget  godt den er kommet væk derfra. Forstår simpelthen ikke hvordan de kan få sig selv til det. Bare for at tjene penge  virkelig umenneskeligt :/ 

men er sikker på hun har det fantastik nu, det lyder ihvertfald sådan  

Anmeld

9. november 2012

Kief31

Kan helt bestemt anbefale dansk svensk gårdhund, en fantastisk hund til næsten alt. Vores leger meget med vores datter på 14 mdr, og de elsker det begge to Samtidig er det en hun der gerne vil ligge og hygge derhjemme, men også gerne ud og være aktiv. 

Men køb dem med stamtavle, da langt de fleste uden er blandinger og har et andet sind.. Alt hvad der er hvid med pletter, kaldes dansk svensk gårdhund uden stamtavle

Anmeld

9. november 2012

B&J

LuQa skriver:

ja det kunne man da håbe  mig der findes bare ikke noget bedre en sådan en lille vabs i huset 

nåååårrh stakkels lille pige da  det er SÅ forfærdeligt at folk gør sådan noget  godt den er kommet væk derfra. Forstår simpelthen ikke hvordan de kan få sig selv til det. Bare for at tjene penge  virkelig umenneskeligt :/ 

men er sikker på hun har det fantastik nu, det lyder ihvertfald sådan  

alle vores dyr har det godt vi kan ikke gøre andet jeg elsker dyr og de skal bare havde det godt....

især når det er mine dyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.