Nedsunken livmoder, efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

MariaKyedDK

christina92 skriver:

Hej piger.

Jeg har virkelig brug for noget hjælp!

Er der nogen der har prøvet at have nedsunken livmoder?

Jeg skal have ringet til lægen i morgen da jeg er meget bange for at dette er tilfældet hos mig. Har den fornemmelse man har når man trænger til at skifte tampon, og det føles også helt anderledes "deroppe". Undskyld detaljerne, det føles Som om der er noget der fylder og som jeg skal "forbi" for at få en finger op .....Men ved jo ikke hvordan man føles når man har født. Det er 6 uger siden nu.

Jeg synes ellers jeg har været god til mine daglige knibeøvelser, men noget tyder på det ikke har været godt nok.

Håber nogen lige kan komme med en kommentar og forhåbentlig erfaringer..

tror ikke det er nedsunken livmoder, men dagen efter jeg havde født, var i allerede ude at vandre med barnevognen, og pludselig kunne jeg føle at det var som om at der kom endnu et ''hoved'' ud , fandt en butik og låne deres toilet, og der røg noget af moderkagen ud , fordi de ikke havde fået ALT ud på sygehuset, så om alle omstændigheder synes jeg du skal søge læge

bare for at have alt på det rene der behøver jo ikke være noget galt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

christina92

MariaKyedDK skriver:

tror ikke det er nedsunken livmoder, men dagen efter jeg havde født, var i allerede ude at vandre med barnevognen, og pludselig kunne jeg føle at det var som om at der kom endnu et ''hoved'' ud , fandt en butik og låne deres toilet, og der røg noget af moderkagen ud , fordi de ikke havde fået ALT ud på sygehuset, så om alle omstændigheder synes jeg du skal søge læge

bare for at have alt på det rene der behøver jo ikke være noget galt..

Var ved læge i dag, og han mener det simpelthen er fordi mit ar stadig er meget hævet

Træls oplevelse med moderkagen

Anmeld

9. november 2012

Tulle28

christina92 skriver:

Det synes jeg jo, kniber og kniber, hver gang jeg ammer og når jeg kommer i tanke om det derud over. så kniber jeg når jeg løfter, nyser, hoster osv. og når jeg løber... Så synes jeg gør en indsats på det punkt.. men kan da godt være jeg skal blive bedre til det

Er du blevet tjekket om du kniber rigtigt? Det skal være ligesom når du prøver at holde på en prut. Knib 10 sekunder, 10 sekunders pause, knib 10 sekunders pause... Og lav nogen ind imellem af 30 sekunders varighed, efterfulgt af 30 sekunders pause. Du må ikke blive øm, så har du overanstrengt dig. Det var hvad jeg fik at vide af min fys (fik en 3. grads bristning).

Jeg synes jeg mærkede mest til det, hvis jeg havde overanstrengt mig, og så var det bare op på sofaen med benene oppe og slappe af.

Men det er jo kun 6 uger siden du har født, så du skal nok blive dig selv igen er jeg sikker på:-) Synes lige pludseligt det gik hurtigt med at hele.

Anmeld

9. november 2012

MariaKyedDK

christina92 skriver:

Var ved læge i dag, og han mener det simpelthen er fordi mit ar stadig er meget hævet

Træls oplevelse med moderkagen

dit ar ? har du fået KS ?

troede nemlig du havde født...

ja det var rigtig ULÆKKERT synes jeg, men har os tænkt på, hvad nu hvis det ikke var kommet ud, det kan jo være mega farligt... så heldigvis det bare kom ud

Anmeld

9. november 2012

christina92

Tulle28 skriver:

Er du blevet tjekket om du kniber rigtigt? Det skal være ligesom når du prøver at holde på en prut. Knib 10 sekunder, 10 sekunders pause, knib 10 sekunders pause... Og lav nogen ind imellem af 30 sekunders varighed, efterfulgt af 30 sekunders pause. Du må ikke blive øm, så har du overanstrengt dig. Det var hvad jeg fik at vide af min fys (fik en 3. grads bristning).

Jeg synes jeg mærkede mest til det, hvis jeg havde overanstrengt mig, og så var det bare op på sofaen med benene oppe og slappe af.

Men det er jo kun 6 uger siden du har født, så du skal nok blive dig selv igen er jeg sikker på:-) Synes lige pludseligt det gik hurtigt med at hele.

Nej har ikke fået tjekket om jeg gør det rigtigt. men fik afvide det skulle være ligesom, som du siger at holde på en prut, eller knibe strålen over når man tisser. og det er det jeg gør synes jeg. men må lige få det tjekket når jeg skal til 8 ugers undersøgelse.

Og ja det er selvf kun 6 uger siden, og jeg ved jo ikke hvordan det er normalt at "føles" efter en fødsel

Anmeld

9. november 2012

christina92

dit ar ? har du fået KS ?

troede nemlig du havde født...

ja det var rigtig ULÆKKERT synes jeg, men har os tænkt på, hvad nu hvis det ikke var kommet ud, det kan jo være mega farligt... så heldigvis det bare kom ud

Nej har født normalt, men blev klippet og syet og har derfor et ar ned i mellemkødet

Og ja for pokker godt det selv kom ud!!

Anmeld

9. november 2012

MariaKyedDK

christina92 skriver:

Nej har født normalt, men blev klippet og syet og har derfor et ar ned i mellemkødet

Og ja for pokker godt det selv kom ud!!

Når okay

håber snart du får det godt

God Weekend

Anmeld

9. november 2012

christina92

MariaKyedDK skriver:

Når okay

håber snart du får det godt

God Weekend

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.