christina92 skriver:
Hej piger.
Jeg har virkelig brug for noget hjælp!
Er der nogen der har prøvet at have nedsunken livmoder?
Jeg skal have ringet til lægen i morgen da jeg er meget bange for at dette er tilfældet hos mig. Har den fornemmelse man har når man trænger til at skifte tampon, og det føles også helt anderledes "deroppe". Undskyld detaljerne, det føles Som om der er noget der fylder og som jeg skal "forbi" for at få en finger op .....Men ved jo ikke hvordan man føles når man har født. Det er 6 uger siden nu.
Jeg synes ellers jeg har været god til mine daglige knibeøvelser, men noget tyder på det ikke har været godt nok.
Håber nogen lige kan komme med en kommentar og forhåbentlig erfaringer..
Livmoderen/livmoderhalsen kan godt være noget tid om at trække sig op efter fødslen, og følelsen af at man går og støder den ned i gulvet, kan man også opleve, men det fortager sig efter nogle uger.
Men det er da en god ide at få lægen til at kigge på det, men da det ikke er noget alvorligt, så kan du jo vente til 8-ugers kontrollen.
Jeg har aldrig hørt om at unge kvinder efter første fødsel skulle få nedskunken livmoder, så jeg tror mere, at du føler, at tingene er forandret inde i skeden, hvad de også er til dels, netop fordi alt har været udvidet og belastet, dels under graviditeten og dels under fødslen. Men som sagt, så fortager det sig stille og roligt.
Jeg har selv været igennem graviditeter og fødsler, med gigastore babyer, og havde også følelsen af, at det hele hang nede på gulvet i de første uger efter, men som sagt, så fortog det sig efter nogen tid.

Kærligst
Sussie