vil så gerne være gravid (men) ønsker gerne mange svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. november 2012

Anonym trådstarter

sagen er den jeg virkelig ønsker min en lille efter fis med min ny fyr og han ønsker at få børn....

men har idag været til samtale med en læge om det og det bliver kraftig frarådet lige pt da min krop stadig lider efter fødslen som nu er 4 år siden med meget løst bækken lægen vil sige vi skulle vente et par år endnu men sagen er den at så bliver manden for gammel syntes han selv...

skal jeg gå imod læger og give ham det bare eller han ønsker det så brandene og vil så gerne give ham detmen der ligger som riss fortidlig fødsel lægen var 90% sikker på at der vil ramme en voldsom bækken løsning og en masse andre ting 

men vil ikke miste ham begrund af han ikke kan få sit eget barn men har enlig heller ikke lyst til den smerte 

håber på en masse hjælp for og imod for at hjælpe lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

come2

Anonym skriver:

sagen er den jeg virkelig ønsker min en lille efter fis med min ny fyr og han ønsker at få børn....

men har idag været til samtale med en læge om det og det bliver kraftig frarådet lige pt da min krop stadig lider efter fødslen som nu er 4 år siden med meget løst bækken lægen vil sige vi skulle vente et par år endnu men sagen er den at så bliver manden for gammel syntes han selv...

skal jeg gå imod læger og give ham det bare eller han ønsker det så brandene og vil så gerne give ham detmen der ligger som riss fortidlig fødsel lægen var 90% sikker på at der vil ramme en voldsom bækken løsning og en masse andre ting 

men vil ikke miste ham begrund af han ikke kan få sit eget barn men har enlig heller ikke lyst til den smerte 

Jeg ville lytte til lægen. Uden tvivl.

Og smutter din kæreste, så elsker han sig ikke nok

Dit heæbred kommer i første række.

Anmeld

7. november 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Kan ikke  tro, din mand er for gammel om to sølle år.

Og i øvrigt kan han vel næppe nå at finde en anden, der kan og bør give ham børn inden for den tidshorisont.

Tag du den med ro og lyt til din læge (og din krop!)

Anmeld

7. november 2012

JS<3

Jeg havde til hver en tid fulgt mit hjerte. Men nok klogest at lytte til lægen

Anmeld

7. november 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Bækkenløsning har jo en grim tendens til at blive værre for hver graviditet - så den kan vel meget vel blive kronisk, hvis du provokerer den nu? 

Ønsker du at leve sådan? Ønsker din kæreste at se dig leve med smerter hver dag? Tror du, at jeres forhold kan holde til det? - og kan du have barnet hos dig, hvis I går fra hinanden? Har du overvejet, hvordan det vil være at have et lille barn, når du har store smerter hver dag?

Jeg ville bestemt lytte til lægernes anbefalinger, men en stor faktor her er alder - hvor gamle er I?

Når du betegner ham som "ny", så vil det vel heller ikke skade at vente et stykke tid, så man er helt sikre på hinanden - hvis han vil gå fra dig, fordi du ikke giver ham et barn lige nu pga. dit helbred, så synes jeg, du skal stille spørgsmål ved hans kærlighed til dig, der kan ikke være ret meget...

Anmeld

7. november 2012

tarkoflen

Nu skriver du, at det er en ny kæreste... Hvor ny?

Hvis han ikke sætter dit helbred øverst, men at han vil have et barn og ikke vil vente to år, så tror jeg altså, at jeg ville overveje, hvor vigtig jeg var for ham!

Jeg ville lytte til lægen, og hvis han siger at han mener det ser helt anderledes ud om to år, så ville jeg vente! Hvis han havde sagt 10 år, ville jeg overveje det, men med mindre l nærmer jer de 40 år, så vil jeg mene at dit helbred er vigtigst!

Held og lykke med beslutningen

Anmeld

7. november 2012

tarkoflen

Rockertand skriver:

Bækkenløsning har jo en grim tendens til at blive værre for hver graviditet - så den kan vel meget vel blive kronisk, hvis du provokerer den nu? 

Ønsker du at leve sådan? Ønsker din kæreste at se dig leve med smerter hver dag? Tror du, at jeres forhold kan holde til det? - og kan du have barnet hos dig, hvis I går fra hinanden? Har du overvejet, hvordan det vil være at have et lille barn, når du har store smerter hver dag?

Jeg ville bestemt lytte til lægernes anbefalinger, men en stor faktor her er alder - hvor gamle er I?

Når du betegner ham som "ny", så vil det vel heller ikke skade at vente et stykke tid, så man er helt sikre på hinanden - hvis han vil gå fra dig, fordi du ikke giver ham et barn lige nu pga. dit helbred, så synes jeg, du skal stille spørgsmål ved hans kærlighed til dig, der kan ikke være ret meget...

Anmeld

7. november 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Hvis han har tænkt sig at gå fra dig fordi han ikke kan vente et eller to år med at få børn, så vil jeg ikke mene at det er fyren du skal få børn med, for så er det vist lige en tand for nemt for ham bare at smutte....

Og jeg vil ikke råde dig til at blive gravid når nu du faktisk kan døje med bækkenløsning resten af livet... Bækkenløsning er IKKE sjovt eller nemt at leve med....

Anmeld

7. november 2012

baby012

Simpelt, ønsker din kæreste at være sammen med dig, så respektere han også at baby bliver der ikke nogen af nu.. Du skylder dig selv, ham og børn at kunne fungere, og med en kronisk smærtefuld bækkenløsning, så er du ikke i stand til at være der for nogen af dem.. Vil han udsætte dig fir så voldsomme smerter, så lad ham smutte, det er ikke det værd, hvis resten af dit liv bliver i smertehelvede... 

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

mange tak for jeres svar 

enlig tror jeg ikke han vil smutte på det grundlag men jeg frygter det hvis jeg nu ikke kan give ham det barn han ønsker...

jeg har stadig mange smerter i mit bækken og det er rat løst tror måske det det bare er mig der er bange for jeg aldrig vil kunne få grøn lys på at få flere da det vil skade for meget og vil han så have nok i min børn de har en far ja der er mange sp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.