Guldfiskens hule 19+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

M (:

FrkZier skriver:

hahaha nåår ja, det er DERFOR jeg har valgt ham

Ja, det ved alle da.. Man går efter en mand, som totalt kan overtrumfe ens egne gener..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

FrkZier

M (: skriver:

Ja, det ved alle da.. Man går efter en mand, som totalt kan overtrumfe ens egne gener..

med mine gener skal der (åbenbart) ikke meget til at de bliver overtrumfet

Anmeld

7. november 2012

M (:

FrkZier skriver:

med mine gener skal der (åbenbart) ikke meget til at de bliver overtrumfet

Nej, åbenbart ikke

Anmeld

7. november 2012

FrkZier

Nej, åbenbart ikke

og det væreste er at min mor siger det samme - hun er glad for at jeg har valgt andreas så der kan komme nogen bedre gener end mine; de har meget tiltro til mig hva

Anmeld

7. november 2012

M (:

FrkZier skriver:

og det væreste er at min mor siger det samme - hun er glad for at jeg har valgt andreas så der kan komme nogen bedre gener end mine; de har meget tiltro til mig hva

Men, nu er du jo et resultat af din mors gener, så det er da hendes egen fejl.. 

Anmeld

7. november 2012

FrkZier

Men, nu er du jo et resultat af din mors gener, så det er da hendes egen fejl.. 

hun mener at jeg har fået det dårlige fra hende og min far - jeg må virkelig være den bedste datter i verden

Anmeld

7. november 2012

M (:

FrkZier skriver:

hun mener at jeg har fået det dårlige fra hende og min far - jeg må virkelig være den bedste datter i verden

Ej, tak mor.. 

Anmeld

7. november 2012

FrkZier

Ej, tak mor.. 

sådan havde jeg det de første par gange hun sagde det, nu har jeg ligesom vænnet mig til det det booster selvtilliden rigtig godt

Anmeld

7. november 2012

M (:

FrkZier skriver:

sådan havde jeg det de første par gange hun sagde det, nu har jeg ligesom vænnet mig til det det booster selvtilliden rigtig godt

Ja, det vil jeg gerne tro.. 

Anmeld

7. november 2012

FrkZier

Ja, det vil jeg gerne tro.. 

men kan nogen gange godt lidt følge hend fx: min far er døv på det ene øre og min mor har dårligt syn = jeg er (næsten helt)døv på det ene øre og har dårligt syn - jeg skulle absolut have begge skavanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.