Guldfiskens hule 19+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

M (:

Laulund87 skriver:

Sådan fungerer vores faktisk også, det er så bare noget gammelt bras der er ved at falde fra hinanden haha, og ikke så lækkert et møbel som jeres

Vi bruger det ikke engang mere, men alt Marias sengetøj er i det og der skal først laves hylder i hendes skab før vi kan flytte det. Så det står og "pynter" selvom hun er blefri

Men det var vel lækkert og nyt dengang i købte det? Det er heller ikke sikkert jeg er lige så begejstret om tre-fire år

Hm, ja, så kan jeg godt se, at det ikke lige er til at smide ud - og det har vel også en eller anden aflektionsværdi, at det var Marias puslebord.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Laulund87

M (: skriver:

Men det var vel lækkert og nyt dengang i købte det? Det er heller ikke sikkert jeg er lige så begejstret om tre-fire år

Hm, ja, så kan jeg godt se, at det ikke lige er til at smide ud - og det har vel også en eller anden aflektionsværdi, at det var Marias puslebord.. 

Nej det blev købt brugt så det har virkelig udtjent sin tid

Det betyder ikke så meget for mig, vil hellere have pladsen det tager hehe.

Anmeld

7. november 2012

Miss Church

Hm, nej, så ville det også være lidt ulogisk at begynde at flytte møbler indenfor, for at flytte dem i løbet af en måneds tid igen..

Ja, for det er som om, at når man kommer vel forbi den skanning, så kan man slappe lidt mere af. Selvfølgelig vil man altid være lidt bekymret, men det er rart lige at få kontrolleret, at alt er som det skal være.. Glæder mig til at være ude på den anden side af den milepæl.. (:

Ja nemlig Men vi har nu fået lov til at sætte tingene hos min mor og svigerforældre, hvis vi nu skulle falde over noget som vi bare ikke kan undvære

Det kan jeg godt forstå! 
Og dejligt at du kan mærke bebs! Fra nu af bliver det bare mere og mere tydeligt! Det er skønt  

Anmeld

7. november 2012

M (:

Laulund87 skriver:

Nej det blev købt brugt så det har virkelig udtjent sin tid

Det betyder ikke så meget for mig, vil hellere have pladsen det tager hehe.

Hm, så må I ud og finde et nyt og lækkert næste gang - og det behøver ikke være specielt dyrt.. Vores kostede 1.500 kr. og det er massivt fyrretræ (:

Haha, ja, okay, nogen gange skal man også bare have ryddet ud! Det er SÅ skønt bagefter!

Anmeld

7. november 2012

M (:

Miss Church skriver:

Ja nemlig Men vi har nu fået lov til at sætte tingene hos min mor og svigerforældre, hvis vi nu skulle falde over noget som vi bare ikke kan undvære

Det kan jeg godt forstå! 
Og dejligt at du kan mærke bebs! Fra nu af bliver det bare mere og mere tydeligt! Det er skønt  

Ej, det er da også meget lækkert, for det er da ikke sikkert man liige kan vente, hvis tilbuddet på drømmetingen bare er NU! 

Ja, det er så dejligt.. Og HVIS det er den jeg mærker, så er den begyndt at puffe flere gange dagligt, og det er bare skønt, hver gang det sker! 

Anmeld

7. november 2012

Laulund87

Hm, så må I ud og finde et nyt og lækkert næste gang - og det behøver ikke være specielt dyrt.. Vores kostede 1.500 kr. og det er massivt fyrretræ (:

Haha, ja, okay, nogen gange skal man også bare have ryddet ud! Det er SÅ skønt bagefter!

Ja det kan jeg se, har lige luret hjemmesiden

Ja nemlig

Anmeld

7. november 2012

FrkZier

Denne uge er fløjet afsted, og jeg kan nu skrive 19+2 eller 20. uge! Det er vildt så hurtigt tiden er gået, når jeg kigger tilbage, og tænk sig, om KUN fire døgn er jeg halvvejs!  Men ligeså hurtigt tiden går, når man ser sig tilbage, ligeså langsomt går den, når man kigger fremad.

Vægten siger nu +2,5kg til +3kg, så det er efter min mening begyndt at gå liiige vel stærkt! 

Derudover har min kvalme stort set været væk i den forgangne uge, så begynder at tro på, at den er ovre for nu. Også pusten er begyndt at komme tilbage efter jeg atter er begyndt på jern.. 

Vi venter (u)tålmodigt på MD på mandag, hvor jeg er 20+0, og glæder os helt vildt til at se den lille fisk igen - selvom den nok er blevet noget større siden vi så den sidst 11+4. 

Herhjemme er babyforberedelserne så småt begyndt, for mors redebyggergen er gået amok, og selvom jeg for kun 10 dage siden ville have forsvoret, at vi IKKE skulle købe noget før EFTER MD eller til januarudsalg, faldt vi alligevel for fristelsen, da vi fandt pusleBORDET til omkring 40% af prisen (det var en udstillingsmodel, og var nedsat, da det kun kunne sælges samlet - der er ingen ridser eller skrammer, og det har aldrig været brugt), og derudover en sort Emmaljunga Big Star Supreme 2012 med letvægtsstel, pusletaske og lift til 20% af prisen.

Puslebordet er kommet hjem, og har fundet sin plads i babyværelset, og jeg er da også begyndt at fylde i skufferne - lidt har vi jo handlet, vi har fået en del brugt og derudover er diverse babybokse begyndt at finde hjem på adressen. 

Barnevognen får vi hjem sidst på ugen, da den kun var så "billig" for at de kunne få tømt ud i butikken - så vi trodser overtroen og får vognen hjem i løbet af ugen.. For skulle det værste, 7, 9, 13, ske, så var det nok sket alligevel.. Men pyh, er lidt ambivalent omkring at få den hjem.. MEN nu er det sådan det bliver, og er sikker på, at jeg synes det er skønt, at det er her, når først MD (forhåbentlig ) er veloverstået!

Og så lidt billeder (efter min roman ). Først af maven, siden af vores SMUKKE puslebord:

åh hvor du smuk, og ser glad ud og stråler

Anmeld

7. november 2012

M (:

Laulund87 skriver:

Ja det kan jeg se, har lige luret hjemmesiden

Ja nemlig

De har da bare SÅ mange fine ting!

Anmeld

7. november 2012

Laulund87

De har da bare SÅ mange fine ting!

Det må man sige

Anmeld

7. november 2012

M (:

FrkZier skriver:

åh hvor du smuk, og ser glad ud og stråler

Haha, tak søde! 

Andreas stod og sagde åndssvage ting mens han tog billedet, så kunne da ikke lade være med at fnise.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.