M (: skriver:
Denne uge er fløjet afsted, og jeg kan nu skrive 19+2 eller 20. uge! Det er vildt så hurtigt tiden er gået, når jeg kigger tilbage, og tænk sig, om KUN fire døgn er jeg halvvejs! 
Men ligeså hurtigt tiden går, når man ser sig tilbage, ligeså langsomt går den, når man kigger fremad.
Vægten siger nu +2,5kg til +3kg, så det er efter min mening begyndt at gå liiige vel stærkt! 
Derudover har min kvalme stort set været væk i den forgangne uge, så begynder at tro på, at den er ovre for nu. Også pusten er begyndt at komme tilbage efter jeg atter er begyndt på jern.. 
Vi venter (u)tålmodigt på MD på mandag, hvor jeg er 20+0, og glæder os helt vildt til at se den lille fisk igen - selvom den nok er blevet noget større siden vi så den sidst 11+4.
Herhjemme er babyforberedelserne så småt begyndt, for mors redebyggergen er gået amok, og selvom jeg for kun 10 dage siden ville have forsvoret, at vi IKKE skulle købe noget før EFTER MD eller til januarudsalg, faldt vi alligevel for fristelsen, da vi fandt pusleBORDET til omkring 40% af prisen (det var en udstillingsmodel, og var nedsat, da det kun kunne sælges samlet - der er ingen ridser eller skrammer, og det har aldrig været brugt), og derudover en sort Emmaljunga Big Star Supreme 2012 med letvægtsstel, pusletaske og lift til 20% af prisen.
Puslebordet er kommet hjem, og har fundet sin plads i babyværelset, og jeg er da også begyndt at fylde i skufferne - lidt har vi jo handlet, vi har fået en del brugt og derudover er diverse babybokse begyndt at finde hjem på adressen.
Barnevognen får vi hjem sidst på ugen, da den kun var så "billig" for at de kunne få tømt ud i butikken - så vi trodser overtroen og får vognen hjem i løbet af ugen.. For skulle det værste, 7, 9, 13, ske, så var det nok sket alligevel.. Men pyh, er lidt ambivalent omkring at få den hjem.. MEN nu er det sådan det bliver, og er sikker på, at jeg synes det er skønt, at det er her, når først MD (forhåbentlig 
) er veloverstået!
Og så lidt billeder (efter min roman
). Først af maven, siden af vores SMUKKE puslebord: