Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: Haha, tak søde! Andreas stod og sagde åndssvage ting mens han tog billedet, så kunne da ikke lade være med at fnise..
Haha, tak søde!
Andreas stod og sagde åndssvage ting mens han tog billedet, så kunne da ikke lade være med at fnise..
hihi du ser ihvertfald meget glad ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Haha, ja, og der er flere, der har sagt til mig nu, at jeg har den der omtalte "graviditetsglød" (), men Andreas mener nu, at det er hans tilstedeværelse, der får mig til at stråle..
M (: skriver: Haha, ja, og der er flere, der har sagt til mig nu, at jeg har den der omtalte "graviditetsglød" (), men Andreas mener nu, at det er hans tilstedeværelse, der får mig til at stråle..
det synes jeg også du har - ihvertfald på billedet..
hahaha typisk altså
FrkZier skriver: det synes jeg også du har - ihvertfald på billedet.. hahaha typisk altså
Haha, ja, de skal lige have æren..
M (: skriver: Haha, ja, de skal lige have æren..
haha ja :p - når vi/bebs er blevet rost til skyerne til scanninger har andreas været den første til at sige: ja det jo min søn ikke..
fordi jeg har jo ikke været med til at lave ham
FrkZier skriver: haha ja :p - når vi/bebs er blevet rost til skyerne til scanninger har andreas været den første til at sige: ja det jo min søn ikke.. fordi jeg har jo ikke været med til at lave ham
Nope, alle ved, at det er faderen der har fixet den helt alene - undtagen, hvis den arver "uheldige" enskaber som temperament..
Laulund87 skriver: Det er jo fuldstændig fantastisk! Sådan et MÅ jeg eje til den næste engang
Det er jo fuldstændig fantastisk! Sådan et MÅ jeg eje til den næste engang
M (: skriver: Nope, alle ved, at det er faderen der har fixet den helt alene - undtagen, hvis den arver "uheldige" enskaber som temperament..
jaja jeg bærer ham bare :p
andreas mener jo også at hans gener er inde og lappe nogen genetiske huller (<- DET SAGDE HAN!) fra mig, så han håber på mine gener ikke kommer frem haha, tak søde skat
Frøken J. skriver: Nej!!! Det er mig der skal have sådan et!! Du må gerne give det u barselsgave Søde M, hvor er du bare fin!
Nej!!! Det er mig der skal have sådan et!! Du må gerne give det u barselsgave Søde M, hvor er du bare fin!
Haha! Og så giver du mig det når det er min tur
Haha, ja, det må du ønske dig - var det ikke også noget med, at du var pæææænt træt af det gamle puslebord?
Tusind tak søde Janne!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128