fra lift til seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

MissTas

JS<3 skriver:

Har trammesengen så stået inde hos dig?

hendes værelse er så også lige op og ned af soveværelset.. havde det været et andet sted i huset var hun nok ikke kommet på eget værelse så tidligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

JS<3

MissTas skriver:

nej, hun kom samtidig på eget værelse der, fordi hun vågnede ved bare den mindste støj.. og det har bare fungeret perfekt

Skønt, hvor er hun dygtig (:

Jeg tør ikke springe ud i at lade hende sove på eget værelse når hun kun er 4 uger

Anmeld

7. november 2012

JS<3

MissTas skriver:

hendes værelse er så også lige op og ned af soveværelset.. havde det været et andet sted i huset var hun nok ikke kommet på eget værelse så tidligt..

Albertes værelse er også lige op af vores

Anmeld

7. november 2012

Møn-Mor

Åh Viktor var vist omkring 10 uger da han kom over i tremmesengen og sove, han kunne bedst lide at ligge med armene ud til siden og det kunne han ikke mere i liften. Han sov den første nat i tremmesengen nede i sin lift og næste nat sov han direkte i tremmesengen (som stod inde ved siden af min seng) og han begyndte bare at sove så meget bedre af det.

Anmeld

7. november 2012

JS<3

Møn-Mor skriver:

Åh Viktor var vist omkring 10 uger da han kom over i tremmesengen og sove, han kunne bedst lide at ligge med armene ud til siden og det kunne han ikke mere i liften. Han sov den første nat i tremmesengen nede i sin lift og næste nat sov han direkte i tremmesengen (som stod inde ved siden af min seng) og han begyndte bare at sove så meget bedre af det.

Okay. Ja jeg tror jeg må springe ud i det, syntes bare hun er så lille hun vil nemlig også gerne bevæge armene ud til siderne og retur igen, og det er der bestemt ikke plads til

Anmeld

7. november 2012

Kay

JS<3 skriver:

Ja så den ikke virker helt enorm.

Og sikke et fint navn dit barn har sig

tak 

Anmeld

7. november 2012

Clisolka

JS<3 skriver:

Hej alle fantastiske baby bruger (:

Alberte bliver 4 uger på torsdag.

Hun har de sidste par dage brokket sig i søvne, ikke som når hun drømmer, men mere som om hun strækker sig (hvilke hun gør) men ikke kan. Hvornår stoppede i med at bruge liften?

Den står ved siden af mig, vi har en trammeseng udover (som hun ikke har brugt).

Isabella var 3 mrd. da hun kom i tremmesengen, men stadig i liften. Hun har været omkring 5 mrd. da liften blev for lille 

Anmeld

7. november 2012

Deaktiveret profil

JS<3 skriver:

Hej alle fantastiske baby bruger (:

Alberte bliver 4 uger på torsdag.

Hun har de sidste par dage brokket sig i søvne, ikke som når hun drømmer, men mere som om hun strækker sig (hvilke hun gør) men ikke kan. Hvornår stoppede i med at bruge liften?

Den står ved siden af mig, vi har en trammeseng udover (som hun ikke har brugt).

Wupti... En som står i samme situation som os, Freya vækker mig så mange gange om natten med hendes strække lyde, så Idag har vi haft lagt hende til at sove til middag på sit eget værelse i sin seng, og gæt engang der var helt stille i 4 timer..  Jeg har tænkt på at hun skulle ligge der inde om natten også så jeg ikke vågner konstant.. Men tror vi venter til hun sover igennem om natten! 

Ups, vores Freya er 5 uger, så nej det er ikke for tidligt syntes jeg..  I kan jo altid prøve og se hvordan det går.. 

Anmeld

7. november 2012

JS<3

Freyasmor skriver:

Wupti... En som står i samme situation som os, Freya vækker mig så mange gange om natten med hendes strække lyde, så Idag har vi haft lagt hende til at sove til middag på sit eget værelse i sin seng, og gæt engang der var helt stille i 4 timer..  Jeg har tænkt på at hun skulle ligge der inde om natten også så jeg ikke vågner konstant.. Men tror vi venter til hun sover igennem om natten! 

Ups, vores Freya er 5 uger, så nej det er ikke for tidligt syntes jeg..  I kan jo altid prøve og se hvordan det går.. 

Hehe, ej hvor sjovt jeg forsøgte også med Alberte idag, hun sov på eget værelse 3, 1/5 time uden de store strække lyde (:

Anmeld

7. november 2012

Deaktiveret profil

JS<3 skriver:

Hehe, ej hvor sjovt jeg forsøgte også med Alberte idag, hun sov på eget værelse 3, 1/5 time uden de store strække lyde (:

Sikke et mirakel altså.. ;-) 

er bare lidt i tvivl om vi skal sætte tremmesengen ind ved siden af os så vi slipper for de strække lyde.. ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.