fra lift til seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.089 visninger
38 svar
0 synes godt om
7. november 2012

JS<3

Hej alle fantastiske baby bruger (:

Alberte bliver 4 uger på torsdag.

Hun har de sidste par dage brokket sig i søvne, ikke som når hun drømmer, men mere som om hun strækker sig (hvilke hun gør) men ikke kan. Hvornår stoppede i med at bruge liften?

Den står ved siden af mig, vi har en trammeseng udover (som hun ikke har brugt).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

4kløver

Xander var 6 månder ca da han sov om natten uden lift. Men puttede i den om dagen som han elskede.

Anmeld

7. november 2012

JS<3

4kløver skriver:

Xander var 6 månder ca da han sov om natten uden lift. Men puttede i den om dagen som han elskede.

Ja, så er det nok lidt tidligt at begynde nu :\

Anmeld

7. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min venindes datter har sovet i sin tremmeseng fra dag 1, uden problemer. Man ka rulle en stofblee og ligge under lagnet i hovedeenden, så virker den lidt mindre! Vh stine

Anmeld

7. november 2012

Vivian87

Aviaja kom i tremmeseng da hun var 4,5 måned

Anmeld

7. november 2012

JS<3

StineW79 skriver:

Min venindes datter har sovet i sin tremmeseng fra dag 1, uden problemer. Man ka rulle en stofblee og ligge under lagnet i hovedeenden, så virker den lidt mindre! Vh stine

Okay, tak for rådet (:

Anmeld

7. november 2012

Kay

Elna er snart 3 måneder og sover stadig i lift men hun strækker heller ik armene for hun er svøbt når hun sover... sådan sover hun bedst

Anmeld

7. november 2012

JS<3

Vivian87 skriver:

Aviaja kom i tremmeseng da hun var 4,5 måned

Tak for svar

Anmeld

7. november 2012

MissTas

JS<3 skriver:

Hej alle fantastiske baby bruger (:

Alberte bliver 4 uger på torsdag.

Hun har de sidste par dage brokket sig i søvne, ikke som når hun drømmer, men mere som om hun strækker sig (hvilke hun gør) men ikke kan. Hvornår stoppede i med at bruge liften?

Den står ved siden af mig, vi har en trammeseng udover (som hun ikke har brugt).

Annastacia brugte ikke længere liften da hun var 7 uger gammel. hun har hele tiden godt ku li at der var plads omkring hende når hun sov, for hun vågnede altid ved at hendes arme eller ben ramte siderne på liften og så blev hun ked af det. Så da hun var 7 uger kom hun direkte i tremmesengen og har sovet igennem hver nat lige siden

Anmeld

7. november 2012

JS<3

Kay skriver:

Elna er snart 3 måneder og sover stadig i lift men hun strækker heller ik armene for hun er svøbt når hun sover... sådan sover hun bedst

Alberte bliver også svøbt, bare ikke stramt for hun er en sprællemand og bliver hysterisk hvor vi lukker hende for meget ind

Hun har holdt mig vågen to nætter, med de der strække lyde hun kommer med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.