fra lift til seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

JS<3

MissTas skriver:

Annastacia brugte ikke længere liften da hun var 7 uger gammel. hun har hele tiden godt ku li at der var plads omkring hende når hun sov, for hun vågnede altid ved at hendes arme eller ben ramte siderne på liften og så blev hun ked af det. Så da hun var 7 uger kom hun direkte i tremmesengen og har sovet igennem hver nat lige siden

Har trammesengen så stået inde hos dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Lisbeth85

JS<3 skriver:

Hej alle fantastiske baby bruger (:

Alberte bliver 4 uger på torsdag.

Hun har de sidste par dage brokket sig i søvne, ikke som når hun drømmer, men mere som om hun strækker sig (hvilke hun gør) men ikke kan. Hvornår stoppede i med at bruge liften?

Den står ved siden af mig, vi har en trammeseng udover (som hun ikke har brugt).

Linus skiftede fra lift til seng omkring de 4 mdr., hvor han ikke rigtig kunne være i liften mere om natten. Han fik lov at vænne sig til sengen om dagen og dagene op til skiftet, så det ikke var en helt fremmed oplevelse for ham, at skulle ligge i den 

Anmeld

7. november 2012

Kay

JS<3 skriver:

Alberte bliver også svøbt, bare ikke stramt for hun er en sprællemand og bliver hysterisk hvor vi lukker hende for meget ind

Hun har holdt mig vågen to nætter, med de der strække lyde hun kommer med.

så prøv at ligge hende i sengen det ville jeg gøre hvis jeg var dig... børn er jo forskellige og det kan godt lyde som om hun er lidt sur på liftens trange plads... hvor andre babyer elsker det

Anmeld

7. november 2012

JS<3

Lisbeth85 skriver:

Linus skiftede fra lift til seng omkring de 4 mdr., hvor han ikke rigtig kunne være i liften mere om natten. Han fik lov at vænne sig til sengen om dagen og dagene op til skiftet, så det ikke var en helt fremmed oplevelse for ham, at skulle ligge i den 

Ja, jeg ville også ta det i små bidder, så det ikke er en alt for stor forandring

Anmeld

7. november 2012

JS<3

Kay skriver:

så prøv at ligge hende i sengen det ville jeg gøre hvis jeg var dig... børn er jo forskellige og det kan godt lyde som om hun er lidt sur på liftens trange plads... hvor andre babyer elsker det

Ja det er ihvertfald forsøget værd, uanset hvad så skal hun jo på et tidspunkt i tremmesengen.

Anmeld

7. november 2012

Kay

JS<3 skriver:

Ja det er ihvertfald forsøget værd, uanset hvad så skal hun jo på et tidspunkt i tremmesengen.

lige netop jeg har tænkt mig at stille alle Elnas bamser rundt i kanten når hun skal over i den... så den ikke er alt for stor

Anmeld

7. november 2012

Bebsen

Xander har sovet i tremmeseng fra han blev født. Har aldrig helt forstået det der med at skifte fra lift, til vugge, til tremmeseng...

Anmeld

7. november 2012

JS<3

Kay skriver:

lige netop jeg har tænkt mig at stille alle Elnas bamser rundt i kanten når hun skal over i den... så den ikke er alt for stor

Ja så den ikke virker helt enorm.

Og sikke et fint navn dit barn har sig

Anmeld

7. november 2012

JS<3

Bebsen skriver:

Xander har sovet i tremmeseng fra han blev født. Har aldrig helt forstået det der med at skifte fra lift, til vugge, til tremmeseng...

Nej, det kan jeg godt følge dig i. Syntes bare at tremmesengen virker så enorm.

Anmeld

7. november 2012

MissTas

JS<3 skriver:

Har trammesengen så stået inde hos dig?

nej, hun kom samtidig på eget værelse der, fordi hun vågnede ved bare den mindste støj.. og det har bare fungeret perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.