Andre babyer der kun vejer 7,7 kg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2008

Monica

Gustav vejer 7,8 kg og er 74cm... Min SP sagde at han var ssom han skulle være. Han har fulgt den samme vægt kurve fra han blev født...(Vejede 2690gr) Hun sagde: "kig på ham... Ser han ikke super frisk og aktiv ud...???!!!" Og jo, det gør han. Hun sagde bare at vi måske bare skulle forsætte med sødmælk til han blev over 1 år...

Monica - som egentlig ikke er bekymret...:P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

linepaaske

Siber skriver:

nej det kan jeg ikke prale af, jeg ved ikke hvad Johanna vejer, men omkring de 10 kg. Men Alma Storesøster vejede 8 kg da hun var 1 år (det vejede Johanna da hun var 5 mdr), men hun var nu glad og tilfreds, så som de andre siger er det nok det du skal forkusere på!

Knus Siber

Hej Siber
Hvor pudsigt, det er det samme med mine drenge, lillebror vejede mere ved 6 måneder end storebror gjorde da han blev 1 år. Der er 3 1/2 år imellem, men hvis det fortsætter kan lillebror da arve tøjet direkte. Lillebror vejer 10 kg og er 73 og storebror vejer 15 kg og er 98

Anmeld

15. marts 2008

..

TAK for alle jeres svar - inderst inde ved jeg jo godt at Smilla er ok, er bare rart at få det bekræftet:$

De sidste dage har hun faktisk spist rigtigt fint, fx i dag har hun fået øllebrød til morgen, bondebrød med ost + banan til formiddag, et glas Hipp øko mad til frokost og bondebrød med leverpostej her til eftermiddag - derud over har hun ammet 4 gange 8D

Tror det går fremad og hun nok stille og roligt skal begynde at tage på - ligesom alle jeres andre børn også vil gøre :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.