jeg har ondt der... har du prøvet noget som det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

Bella89

Camilla30 skriver:

Hej Jeg kender godt den smerte, jeg får det, når jeg har overbelastet kroppen med for meget aktivitet og ikke fået slappet nok af i løbet af dagen. Synes ikke det er rimeligt, at du skal have SÅ ondt og så så længe, hvor langt er du i graviditeten? For mit vedkommende handler det om, at de blødgørende hormoner driller lænden og gør den ekstra sårbar overfor de mange ekstra kilo som jeg efterhånden slæber rundt på, men der er altså forskellige ting man kan gøre ved det; jeg træner min lænd, bl.a. ved svømning og vandgymnastik, bruger varmepude når det er rigtig slemt og jeg har også hørt om andre, der har fået både akupunktur, zoneterapi og massage mod smerterne, synes helt sikkert du skal få din læge til at fortælle dig nærmere om de muligheder der er God bedring!

Hilsner fra Camilla, 33+4.

ja det er virkelig en frygtlig smerte og det er der bare hele tiden.

jeg er 18+1 i dag

var til lægen og hun sagde at eg fik en henvisning til fys. så håber da bare det hjælper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Bella89

FrkZier skriver:

iskiasnerven!

den døjer jeg selv utrolig meget med, og det er MEGET smertefuld!

det tror jeg også det er min læge sagde det var min bækken der gav sig og jeg måtte træne lidt.
trods jeg sade hvor det gjorde ondt og det føltes som en nave der sad forkert.

men ja det gør virkeligt ondt.

Anmeld

7. november 2012

Bella89

SussieThyssen skriver:

Det var så lidt

Ja, jeg forklarer sjældent noget halvt

det er da også bare super lækkert for os som ikke ved så meget om det

Anmeld

7. november 2012

Camilla30

Bella89 skriver:

ja det er virkelig en frygtlig smerte og det er der bare hele tiden.

jeg er 18+1 i dag

var til lægen og hun sagde at eg fik en henvisning til fys. så håber da bare det hjælper

Det skal nok komme til at hjælpe, det er ikke et ukendt fænomen at gravide kan få ondt på den måde, så fyssen skal nok have nogle tricks i ærmet der kan hjælpe dig lidt

Anmeld

7. november 2012

Bella89

Camilla30 skriver:

Det skal nok komme til at hjælpe, det er ikke et ukendt fænomen at gravide kan få ondt på den måde, så fyssen skal nok have nogle tricks i ærmet der kan hjælpe dig lidt

det glæder jeg mig til og håber virkelig på at min hverdag kan komme til at gå normalt igen.

Anmeld

7. november 2012

DitteFisk

Puh, jeg døjer selv meget med det lige nu i graviditeten, og det har også stået på de sidste par måneder.. 

Jeg snakkede med min jordemoder om det, og hun anbefalede at hvis det blev det mindste smule værre, så ville hun få mig henvist til en fys (gennem lægen self) da det kan afhjælpe det en del.. Så det er jeg glad for, at jeg har den mulighed  

Anmeld

7. november 2012

Bella89

Gigl skriver:

Puh, jeg døjer selv meget med det lige nu i graviditeten, og det har også stået på de sidste par måneder.. 

Jeg snakkede med min jordemoder om det, og hun anbefalede at hvis det blev det mindste smule værre, så ville hun få mig henvist til en fys (gennem lægen self) da det kan afhjælpe det en del.. Så det er jeg glad for, at jeg har den mulighed  

det kan jeg godt forstå det er også bare en smerte man gerne vil være fri for.
Jeg er også glad for at kunne komme til sådan en fys. nu

Anmeld

7. november 2012

FrkZier

Bella89 skriver:

det tror jeg også det er min læge sagde det var min bækken der gav sig og jeg måtte træne lidt.
trods jeg sade hvor det gjorde ondt og det føltes som en nave der sad forkert.

men ja det gør virkeligt ondt.

mit sidder lige til venstre for halebenet, og følels faktisk som en der har stukket en fondue gaffel ind og den bare sidder der konstant

men jeg skal til noget kranio sakral fysiterpeut i næste uge, så håber virkelig det kan hjælpe mig med smerterne, fordi det er sleet ikke til at holde ud!

Anmeld

7. november 2012

Bella89

FrkZier skriver:

mit sidder lige til venstre for halebenet, og følels faktisk som en der har stukket en fondue gaffel ind og den bare sidder der konstant

men jeg skal til noget kranio sakral fysiterpeut i næste uge, så håber virkelig det kan hjælpe mig med smerterne, fordi det er sleet ikke til at holde ud!

ja nemlig, smerten sidder lige der og er godt som du beskiver.

det ville være som at være i gud hvis man ikke haden den smerte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.