Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hej Piwer.. Står i den lykkelig situation at Jeg skal være Mor til en mere, har termin d. 5 juli. Andre der os har termin her til sommer? Knus Ps. er ano - da det stadigt er hemmeligt
Hej Piwer..
Står i den lykkelig situation at Jeg skal være Mor til en mere, har termin d. 5 juli.
Andre der os har termin her til sommer?
Knus
Ps. er ano - da det stadigt er hemmeligt
Stort tillykke
Jeg har selv termin i slutningen af juni (omkring skt. Hans). Skal til første lægeundersøgelse imorgen, det bliver meget spændende!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg har termin 15. maj
Kia2013 skriver: Stort tillykke Jeg har selv termin i slutningen af juni (omkring skt. Hans). Skal til første lægeundersøgelse imorgen, det bliver meget spændende!
Tak og stort tillykke til dig også gik læge besøget godt idag?
camilladyhr skriver: Stort tillykke jeg har termin 15. maj
Ihh stort tillykke til dig også
Jeg har termin den 25. Juni med tvillinger
Anonym skriver: Tak og stort tillykke til dig også gik læge besøget godt idag?
Det gik rigtig fint, stille og roligt. Hun stillede bare en masse spørgsmål og så fik jeg lavet en urinprøve/test og taget blodprøver som jeg får svar på i næste uge
Jeg har termin ca. D. 9/7 )
Moldemine skriver: Stort tillykke med graviditetenDet er en spændende tid gå i møde.. Jeg venter mit 2.barn med termin d. 13 juni
Stort tillykke med graviditetenDet er en spændende tid gå i møde.. Jeg venter mit 2.barn med termin d. 13 juni
Mange tak og ilm :-) ja det er en dejlig tid, her er det os nr 2. ;-) glæder mig til at komme til det første lægebesøg og få lavet vandrejournal - så virker det først virkeligt :-))
pcoramt skriver: Jeg har termin ca. D. 9/7 )
Stort tillykke til dig også! Blir hyggeligt at kunne følges ad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128