Termin til sommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

lau85

Anonym skriver:

Hej

Tak og mange gange tillykke til også :-) Kan godt forstå du glæder dig, det er så stort!  Jeg har ikke fået bestilt tid til lægen end nu, hihi gør jeg i næste uge  Glæder mig til at få lavet vandrejournal

ihh synes tiden går så langsom.. hihi kan ikke vente til at se den lille blob

Hvordan kan det være du skal til tryghedsscanning?

Knus

Synes også tiden går alt for langsom...

Har I fortalt nyheden til andre?

Jeg har valgt tryghedsscanningen, som en ekstra "service", blot for at se, at hjertet slår og at det "virkelig" er rigtigt at vi skal have en guldklump til sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

LEJ

Anonym skriver:

Ja det blir sjovt at man kan følges ad :-) Hvor er du fra?

Ja jeg skal nok melde mig ind, men venter lige til nyheden er ude

Okay  

Jeg er fra Aalborg. Hvad med dig?

Anmeld

6. november 2012

Anonym trådstarter

lau85 skriver:

Synes også tiden går alt for langsom...

Har I fortalt nyheden til andre?

Jeg har valgt tryghedsscanningen, som en ekstra "service", blot for at se, at hjertet slår og at det "virkelig" er rigtigt at vi skal have en guldklump til sommer

Er det en scanning man betaler for? Ja vi har fortalt det til vores forældre og søskende og nogle få nære venner ;-) .. Vi kunne ikke vente denne gang.. Men det er stadigt hemmeligt over for alle andre- den første gang fortalte vi det første efter NF scanningen. 

Anmeld

6. november 2012

Anonym trådstarter

Lineengberg skriver:

Okay  

Jeg er fra Aalborg. Hvad med dig?

Jeg bor i Holstebro

Anmeld

6. november 2012

lau85

Anonym skriver:

Er det en scanning man betaler for? Ja vi har fortalt det til vores forældre og søskende og nogle få nære venner ;-) .. Vi kunne ikke vente denne gang.. Men det er stadigt hemmeligt over for alle andre- den første gang fortalte vi det første efter NF scanningen. 

Ja, vi betaler selv for scanningen. Den koster 600 kr.

http://www.scanningsjordemoderen.dk/

Vi har fortalte vores forældre det i søndags, de blev vildt glade. I går fik min søster det at vide, hun blev hel vild, da hun skal være moster for første gang  og nogle af vores tætte venner for det at vide i løbet af denne uge.
Min chef har også fået det at vide, da jeg allerede har været syg sammenlagt én uge
Venter med at fortæller andre det til efter tryghedsscanningen og første besøg ved lægen..

Synes det er dejligt, at man kan dele glæden med andre end sig selv og ens mand

Anmeld

6. november 2012

Anonym trådstarter

lau85 skriver:

Ja, vi betaler selv for scanningen. Den koster 600 kr.

http://www.scanningsjordemoderen.dk/

Vi har fortalte vores forældre det i søndags, de blev vildt glade. I går fik min søster det at vide, hun blev hel vild, da hun skal være moster for første gang  og nogle af vores tætte venner for det at vide i løbet af denne uge.
Min chef har også fået det at vide, da jeg allerede har været syg sammenlagt én uge
Venter med at fortæller andre det til efter tryghedsscanningen og første besøg ved lægen..

Synes det er dejligt, at man kan dele glæden med andre end sig selv og ens mand

Ja det er rigtigt dejligt at man kan dele den dejlige nyhed med andre - glæder mig til at offentliggøre det for resten af familien/venner ;-) dejligt de blev glade . Har du lidt af meget kvalme?

Anmeld

6. november 2012

lau85

Anonym skriver:

Ja det er rigtigt dejligt at man kan dele den dejlige nyhed med andre - glæder mig til at offentliggøre det for resten af familien/venner ;-) dejligt de blev glade . Har du lidt af meget kvalme?

7-9-13, nej det har jeg ikke.. Håber det venter på sig eller slet ikke kommer, men tror desværre det er ønsketænkning

Har du? og har du haft andre symptomer?

Jeg har ømme bryster, hvis du rør dem, og ellers små niv/smerter i maven. For en uge siden havde jeg smerter i lysken, som gjorde at jeg ikke kunne gå i ca. 3-4 dage.

Anmeld

6. november 2012

Anonym trådstarter

lau85 skriver:

7-9-13, nej det har jeg ikke.. Håber det venter på sig eller slet ikke kommer, men tror desværre det er ønsketænkning

Har du? og har du haft andre symptomer?

Jeg har ømme bryster, hvis du rør dem, og ellers små niv/smerter i maven. For en uge siden havde jeg smerter i lysken, som gjorde at jeg ikke kunne gå i ca. 3-4 dage.

Nej heldigvis hellere ikke her ;-) .. Jeg har også virkelig ømme bryster og kan mærke spændinger og niv dernede - synes også jeg lækker noget, tror nogle gange åhh har jeg fået mit lort - da det føles vådt også er det bare klar væske - har du det?

Anmeld

6. november 2012

lau85

Anonym skriver:

Nej heldigvis hellere ikke her ;-) .. Jeg har også virkelig ømme bryster og kan mærke spændinger og niv dernede - synes også jeg lækker noget, tror nogle gange åhh har jeg fået mit lort - da det føles vådt også er det bare klar væske - har du det?

Nej det har jeg ikke...

Anmeld

6. november 2012

LEJ

Anonym skriver:

Jeg bor i Holstebro

Okay 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.