Vand i kroppen, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

Anonym trådstarter

Synes jeg gerne vil se min guldklump snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ville bare høre jer der er eller har været gravide, hvornår fik i vand i kroppen og fik i meget vand?Og kan man ikke gå en hel graviditet ud uden vand i kroppen?Jeg arbejder ikke pr, så jeg slapper meget af, bruger støttestrømper hver dag fra morgen til jeg går i seng og sørger for at bevæge mog 30 min om dagen samt lægge benene op og spise varieret, så kan jeg vel ikke gøre mere?Har heldigvis intet vand men kan da godt blive nervøs hvis det kommer?Er vand i kroppen noget alle gravide får?

Alle får vand i kroppen, det kan ikke undgås, men ofte er det ikke så meget, at det egentligt bemærkes, og andre får rigtigt meget.

Så det kan man ikke rigtigt gøre hverken fra eller til med. De fleste får det dog i de sidste uger, hvor hænder og fødder kan hæve om aftenen.
Det skyldes at barnet trykker på de store vener, så det først klinger af, når man har ligget ned og sovet.

Jeg hævede meget på fødder og ankler med mine, men det forsvandt så også hurtigt igen efter fødslerne.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. november 2012

Mutti2B

Jeg fik en lille smule vand i kroppen omkring uge 27, men det var ikke hver dag det var der. Men de sidste par uger inden fødslen gik det helt amok. Her er et par billeder af mine fødder ugen før jeg fødte.

Det er ikke find Holger, men find anklerne
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.