Vand i kroppen, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.458 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. november 2012

Anonym trådstarter

Ville bare høre jer der er eller har været gravide, hvornår fik i vand i kroppen og fik i meget vand?Og kan man ikke gå en hel graviditet ud uden vand i kroppen?Jeg arbejder ikke pr, så jeg slapper meget af, bruger støttestrømper hver dag fra morgen til jeg går i seng og sørger for at bevæge mog 30 min om dagen samt lægge benene op og spise varieret, så kan jeg vel ikke gøre mere?Har heldigvis intet vand men kan da godt blive nervøs hvis det kommer?Er vand i kroppen noget alle gravide får?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Ville bare høre jer der er eller har været gravide, hvornår fik i vand i kroppen og fik i meget vand?Og kan man ikke gå en hel graviditet ud uden vand i kroppen?Jeg arbejder ikke pr, så jeg slapper meget af, bruger støttestrømper hver dag fra morgen til jeg går i seng og sørger for at bevæge mog 30 min om dagen samt lægge benene op og spise varieret, så kan jeg vel ikke gøre mere?Har heldigvis intet vand men kan da godt blive nervøs hvis det kommer?Er vand i kroppen noget alle gravide får?

Jeg fik ikke med de 2 første men har fået med hende her. Min ene ankel er hævet om aftenen, så meget at jeg stort set ikke kan passe nogle af mine sko der går op over læggen.  Så om aftenen er det udelukkende kondisko..

Det er desværre ikke noget du kan forhindre. Det kommer hvis det kommer.

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

Hvor langt er du henne?

Jeg er 31 uger, håber alligevel ikke jeg får det

Anmeld

5. november 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Hvor langt er du henne?

Jeg er 31 uger, håber alligevel ikke jeg får det

33+4 idag

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

Hvornår kom dit vand?

Anmeld

5. november 2012

Camilla30

Hej Jeg er 33+3 i dag og har de sidste 2-3 uger haft vand i benene om aftenen. Men indrømmer også, at jeg er frygtelig dårlig til at slappe af i løbet af dagen og få benene op. Det er ikke alle gravide der får vand i kroppen! Hos mig er det sådan, at jeg drikker og drikker hele dagen næsten uden at gå på toilettet, når jeg så kommer ned at ligge om aftenen begynder vandet at ville ud og jeg kan tisse 3-5 gange i løbet af natten arrgh... Håber for dig, at du er en af dem, der ikke får det, men trods alt er der mange andre og mere irriterrende graviditetssymptomer end væske i kroppen

Hilsen Camilla.

Anmeld

5. november 2012

Stjerneskud

Jeg har ikke haft væske i kroppen under mine graviditeter. Så det er bestemt ikke noget alle får. Jeg gjorde ikke noget for at forhindre det som sådan.

Anmeld

5. november 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Puha jeg fik MEGET vand i kroppen, så meget at det eneste jeg kunne klemme mine fødder ned i var h2o klipklappere. Kan ikke huske hvornår det kom, men der kom meget.

Anmeld

5. november 2012

Clisolka

Jeg tror jeg har været omkring 20-25 uger henne da vandet i kroppen kom snigende  Til sidst måtte jeg rende rundt i mine klip klappere fordi mine ben ikke kunne være i nogle sko (og det var pænt koldt i oktober måned for 2 år siden) 

Det er ikke noget alle gravide får 

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

Det er jo det, det er meget forskelligt, Hmm ja, man kan håber man ikke får det jo.

Jeg er 31 uger og har taget 5,5 kg på, hvad med jer andre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.