Så røg håret! igen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

M (:

Dinna88 skriver:

Hm... Eller skal man overhovedet trykke? KAn man ikke bare stille sig ved siden af, gå totalt i panik, hyperventilere lidt... Og så ringe 112? Eller var det 221? Eller 911? 

Jeg tror, at den bedste løsning er at stå totalt forstenet med dette ansigtsudtryk: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

HeidiØ

Dinna88 skriver:

Jeg er bare et af de mennesker der ikke kan have langt hår!!!!! Bare nu, hvor det gik ned over ørerne, var jeg ved at blive totalt idiot. Hvad skal man også med hår på hovedet.......

Så da jeg sad i bussen på vej hjem fra uni fik jeg ideen. Og jeg kunne komme til frisøren kl 12 allerede Så nu sidder jeg her..... Men knapt så meget hår tilbage. Og min kæreste ved det ikke, det er det bedste af det hele Jeg ringede til ham og sagde, at jeg har en overraskelse. Høhøh. 

Nå... Men jeg elsker det! Min frisør er vild med mig, da jeg altid er med på det hele, og hun får ret frie tøjler. Hun er med på alt også, da hun mener, at min ansigt kan bære alt. Så hun glæder sig til den dag jeg vil være skaldet igen  Hvad synes I? Be kind

Du er så ABSOLUT en af de kvinder der kan bære kort hår!! Super flot!

Anmeld

5. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Dinna88 skriver:

ah, det er bare en skøn indstilling at have til det

ej hvor fedt, og hvor er der mange penge at spare!! Nice veninde du har der Jeg sagde til frisøren at det skulle være "trimmerkort", men hun klippede det HELT kort med saks. Det er nu ret sejt gjort, synes jeg

Men tusinde tak  

Det her er en a de mange frisyre jeg har fået klippet a hende..
Du kan ikk se det så godt, men den side man kan se er 3 mm og den anden side 6mm Og så lilla i den korte side, samt i toppen

Men ja, der er sindsygt mange penge at spare, ved at kan 'gøre det selv'

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

M (: skriver:

Jeg tror, at den bedste løsning er at stå totalt forstenet med dette ansigtsudtryk: 

Ingen tvivl, sådan ville jeg stå!
Det forløb sig sådan her:
Han åbner døren og spørger om han må gå ind. Jeg spæner hen bag en anden dør og gemmer mig. Han spørger meget undrende om hvad jeg har lavet, og jeg indrømmer, at jeg tog til frisøren Først stod han helt stille.. Så smilte han lidt opgivende og sagde "Skaaatter...."  Men nu elsker han det Han synes faktisk det er ret sexysexy

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

HeidiØ skriver:

Du er så ABSOLUT en af de kvinder der kan bære kort hår!! Super flot!

Tusinde tak, Heidi!! Det er dejligt at "høre", virkelig.

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

LouiseVous skriver:

Det her er en a de mange frisyre jeg har fået klippet a hende..
Du kan ikk se det så godt, men den side man kan se er 3 mm og den anden side 6mm Og så lilla i den korte side, samt i toppen

Men ja, der er sindsygt mange penge at spare, ved at kan 'gøre det selv'

Det er da totalt hjemmelavet håndværk, super cool!!

Anmeld

5. november 2012

M (:

Dinna88 skriver:

Ingen tvivl, sådan ville jeg stå!
Det forløb sig sådan her:
Han åbner døren og spørger om han må gå ind. Jeg spæner hen bag en anden dør og gemmer mig. Han spørger meget undrende om hvad jeg har lavet, og jeg indrømmer, at jeg tog til frisøren Først stod han helt stille.. Så smilte han lidt opgivende og sagde "Skaaatter...."  Men nu elsker han det Han synes faktisk det er ret sexysexy

Hahaha, hvem der bare havde været en flue på væggen! Og sexysexy, må da siges at være den optimale kompliment!

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

M (: skriver:

Hahaha, hvem der bare havde været en flue på væggen! Og sexysexy, må da siges at være den optimale kompliment!

Jeg tror det har set MEGET sjovt ud
Ja, jeg er tilfreds! Kunne ikke være bedre  

Anmeld

5. november 2012

M (:

Dinna88 skriver:

Jeg tror det har set MEGET sjovt ud
Ja, jeg er tilfreds! Kunne ikke være bedre  

Det kan jeg godt forstå - og det lyder det da til at manden også er

Anmeld

5. november 2012

metski83

Dinna88 skriver:

Jeg er bare et af de mennesker der ikke kan have langt hår!!!!! Bare nu, hvor det gik ned over ørerne, var jeg ved at blive totalt idiot. Hvad skal man også med hår på hovedet.......

Så da jeg sad i bussen på vej hjem fra uni fik jeg ideen. Og jeg kunne komme til frisøren kl 12 allerede Så nu sidder jeg her..... Men knapt så meget hår tilbage. Og min kæreste ved det ikke, det er det bedste af det hele Jeg ringede til ham og sagde, at jeg har en overraskelse. Høhøh. 

Nå... Men jeg elsker det! Min frisør er vild med mig, da jeg altid er med på det hele, og hun får ret frie tøjler. Hun er med på alt også, da hun mener, at min ansigt kan bære alt. Så hun glæder sig til den dag jeg vil være skaldet igen  Hvad synes I? Be kind

Super fed frisure 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.