Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er bare et af de mennesker der ikke kan have langt hår!!!!! Bare nu, hvor det gik ned over ørerne, var jeg ved at blive totalt idiot. Hvad skal man også med hår på hovedet.......
Så da jeg sad i bussen på vej hjem fra uni fik jeg ideen. Og jeg kunne komme til frisøren kl 12 allerede Så nu sidder jeg her..... Men knapt så meget hår tilbage. Og min kæreste ved det ikke, det er det bedste af det hele Jeg ringede til ham og sagde, at jeg har en overraskelse. Høhøh.
Nå... Men jeg elsker det! Min frisør er vild med mig, da jeg altid er med på det hele, og hun får ret frie tøjler. Hun er med på alt også, da hun mener, at min ansigt kan bære alt. Så hun glæder sig til den dag jeg vil være skaldet igen Hvad synes I? Be kind
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Jeg er bare et af de mennesker der ikke kan have langt hår!!!!! Bare nu, hvor det gik ned over ørerne, var jeg ved at blive totalt idiot. Hvad skal man også med hår på hovedet....... Så da jeg sad i bussen på vej hjem fra uni fik jeg ideen. Og jeg kunne komme til frisøren kl 12 allerede Så nu sidder jeg her..... Men knapt så meget hår tilbage. Og min kæreste ved det ikke, det er det bedste af det hele Jeg ringede til ham og sagde, at jeg har en overraskelse. Høhøh. Nå... Men jeg elsker det! Min frisør er vild med mig, da jeg altid er med på det hele, og hun får ret frie tøjler. Hun er med på alt også, da hun mener, at min ansigt kan bære alt. Så hun glæder sig til den dag jeg vil være skaldet igen Hvad synes I? Be kind
det rigtig flot
Flot, modigt og meget frisk! Hvem der bare turde kaste sig ud i den slags "vilde" frisurer!
Har du ikke et før billed også ? Synes du ser rigtig godt ud
FrkZier skriver: det rigtig flot
Tusinde tak
M (: skriver: Flot, modigt og meget frisk! Hvem der bare turde kaste sig ud i den slags "vilde" frisurer!
Hvor er du sød, tak! Jeg synes slet ikke det er modigt, haha. Det er jo bare hår. Det vokser ud igen, men jeg ville ønske at det ville lade være!!!!
Sikke en fed fritz.. Det røde klær dig rigtig godt.
Du er super fin
Dinna88 skriver: Hvor er du sød, tak! Jeg synes slet ikke det er modigt, haha. Det er jo bare hår. Det vokser ud igen, men jeg ville ønske at det ville lade være!!!!
Åha, jeg er en kylling med mit hår! Jeg ville aldrig turde klippe det kort - eller farve det rødt!
Aisha skriver: Har du ikke et før billed også ? Synes du ser rigtig godt ud
Uh, jo, det har jeg da. Men tak - det er DEJLIGT at "høre"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128