Så røg håret! igen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

Dinna88

M (: skriver:

Det kan jeg godt forstå - og det lyder det da til at manden også er

Jeps!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Dinna88

metski83 skriver:

Super fed frisure 

Tusinde tak!

Anmeld

5. november 2012

Clisolka

Dinna88 skriver:

Jeg er bare et af de mennesker der ikke kan have langt hår!!!!! Bare nu, hvor det gik ned over ørerne, var jeg ved at blive totalt idiot. Hvad skal man også med hår på hovedet.......

Så da jeg sad i bussen på vej hjem fra uni fik jeg ideen. Og jeg kunne komme til frisøren kl 12 allerede Så nu sidder jeg her..... Men knapt så meget hår tilbage. Og min kæreste ved det ikke, det er det bedste af det hele Jeg ringede til ham og sagde, at jeg har en overraskelse. Høhøh. 

Nå... Men jeg elsker det! Min frisør er vild med mig, da jeg altid er med på det hele, og hun får ret frie tøjler. Hun er med på alt også, da hun mener, at min ansigt kan bære alt. Så hun glæder sig til den dag jeg vil være skaldet igen  Hvad synes I? Be kind

Wauw hvor er det flot til dig!!! 

Anmeld

5. november 2012

Kloster

Håret er fedt, men din udstråling... Waw........

Du har en virkelig flot udstråling. Ser meget tillidsfuld og naturlig ud. Du ser bare ud til at være en fantastisk person

Anmeld

6. november 2012

Dinna88

Babymor2010 skriver:

Wauw hvor er det flot til dig!!! 

YAY, tusinde tak!!

Anmeld

6. november 2012

Dinna88

Kloster skriver:

Håret er fedt, men din udstråling... Waw........

Du har en virkelig flot udstråling. Ser meget tillidsfuld og naturlig ud. Du ser bare ud til at være en fantastisk person

Gud, hvor er du sød. Det er da helt vildt Tusinde tak, det er virkelig nogle skønne ord at læse

Anmeld

6. november 2012

tankai

Dinna88 skriver:

Jeg er bare et af de mennesker der ikke kan have langt hår!!!!! Bare nu, hvor det gik ned over ørerne, var jeg ved at blive totalt idiot. Hvad skal man også med hår på hovedet.......

Så da jeg sad i bussen på vej hjem fra uni fik jeg ideen. Og jeg kunne komme til frisøren kl 12 allerede Så nu sidder jeg her..... Men knapt så meget hår tilbage. Og min kæreste ved det ikke, det er det bedste af det hele Jeg ringede til ham og sagde, at jeg har en overraskelse. Høhøh. 

Nå... Men jeg elsker det! Min frisør er vild med mig, da jeg altid er med på det hele, og hun får ret frie tøjler. Hun er med på alt også, da hun mener, at min ansigt kan bære alt. Så hun glæder sig til den dag jeg vil være skaldet igen  Hvad synes I? Be kind

Ser super godt ud!

Wauw siger jeg bare 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.