Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: Det kan jeg godt forstå - og det lyder det da til at manden også er
Det kan jeg godt forstå - og det lyder det da til at manden også er
Jeps!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
metski83 skriver: Super fed frisure
Super fed frisure
Tusinde tak!
Dinna88 skriver: Jeg er bare et af de mennesker der ikke kan have langt hår!!!!! Bare nu, hvor det gik ned over ørerne, var jeg ved at blive totalt idiot. Hvad skal man også med hår på hovedet....... Så da jeg sad i bussen på vej hjem fra uni fik jeg ideen. Og jeg kunne komme til frisøren kl 12 allerede Så nu sidder jeg her..... Men knapt så meget hår tilbage. Og min kæreste ved det ikke, det er det bedste af det hele Jeg ringede til ham og sagde, at jeg har en overraskelse. Høhøh. Nå... Men jeg elsker det! Min frisør er vild med mig, da jeg altid er med på det hele, og hun får ret frie tøjler. Hun er med på alt også, da hun mener, at min ansigt kan bære alt. Så hun glæder sig til den dag jeg vil være skaldet igen Hvad synes I? Be kind
Jeg er bare et af de mennesker der ikke kan have langt hår!!!!! Bare nu, hvor det gik ned over ørerne, var jeg ved at blive totalt idiot. Hvad skal man også med hår på hovedet.......
Så da jeg sad i bussen på vej hjem fra uni fik jeg ideen. Og jeg kunne komme til frisøren kl 12 allerede Så nu sidder jeg her..... Men knapt så meget hår tilbage. Og min kæreste ved det ikke, det er det bedste af det hele Jeg ringede til ham og sagde, at jeg har en overraskelse. Høhøh.
Nå... Men jeg elsker det! Min frisør er vild med mig, da jeg altid er med på det hele, og hun får ret frie tøjler. Hun er med på alt også, da hun mener, at min ansigt kan bære alt. Så hun glæder sig til den dag jeg vil være skaldet igen Hvad synes I? Be kind
Wauw hvor er det flot til dig!!!
Håret er fedt, men din udstråling... Waw........
Du har en virkelig flot udstråling. Ser meget tillidsfuld og naturlig ud. Du ser bare ud til at være en fantastisk person
Babymor2010 skriver: Wauw hvor er det flot til dig!!!
YAY, tusinde tak!!
Kloster skriver: Håret er fedt, men din udstråling... Waw........ Du har en virkelig flot udstråling. Ser meget tillidsfuld og naturlig ud. Du ser bare ud til at være en fantastisk person
Gud, hvor er du sød. Det er da helt vildt Tusinde tak, det er virkelig nogle skønne ord at læse
Ser super godt ud!
Wauw siger jeg bare
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128