Så røg håret! igen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

Dinna88

wamse skriver:

Du er simpelthen bare så smuk

Åh! Tak - hvor er du sød! Du har jo også selv nogle kanon fede frisurer, man bliver lidt inspireret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

nielsen80

Det ser dælme godt ud!

Sjovt jeg hører til dem der ikke kan have kort hår...altfor meget arbejde og styling. Nej langt hår der kan sættes i en hestehale, er det eneste jeg kan klare

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

BabyWish2012 <3 skriver:

Sikke en fed fritz.. Det røde klær dig rigtig godt.

Du er super fin

Tusinde tak! Det røde har jeg haft on/off i 5-6 år, tror jeg. Jeg vender ALTID tilbage til det, jeg kan bare ikke lade være Det bliver også bare så hurtigt kedeligt for mig.

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

M (: skriver:

Åha, jeg er en kylling med mit hår! Jeg ville aldrig turde klippe det kort - eller farve det rødt! 

Jeg er god til at overtale

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

nielsen80 skriver:

Det ser dælme godt ud!

Sjovt jeg hører til dem der ikke kan have kort hår...altfor meget arbejde og styling. Nej langt hår der kan sættes i en hestehale, er det eneste jeg kan klare

Tusinde tak!!

Neeej, jeg sagde lige til frisøren: "det skal være så jeg på dovne dage kan rulle ud af sengen, pjuske håret lidt med hårlak og så ud af døren" Langt hår skal tørres, plejes, vaskes og alt det der Det her kan jeg være ligeglad med, det ryger alligevel hurtigt af. Jeg skal ikke købe produkter til at pleje det (Selvom jeg har dem, fra mine forsøg på at vokse det langt!) og mest af alt, så skal jeg ikke bruge min tid på at tørre det! Nøj, et mareridt  

Anmeld

5. november 2012

M (:

Dinna88 skriver:

Jeg er god til at overtale

Haha, kunne da være, du skulle have lov at give en vurdering på en "make over", når bebse er kommet ud! (:

Anmeld

5. november 2012

bøllen

Dinna88 skriver:

Jeg er bare et af de mennesker der ikke kan have langt hår!!!!! Bare nu, hvor det gik ned over ørerne, var jeg ved at blive totalt idiot. Hvad skal man også med hår på hovedet.......

Så da jeg sad i bussen på vej hjem fra uni fik jeg ideen. Og jeg kunne komme til frisøren kl 12 allerede Så nu sidder jeg her..... Men knapt så meget hår tilbage. Og min kæreste ved det ikke, det er det bedste af det hele Jeg ringede til ham og sagde, at jeg har en overraskelse. Høhøh. 

Nå... Men jeg elsker det! Min frisør er vild med mig, da jeg altid er med på det hele, og hun får ret frie tøjler. Hun er med på alt også, da hun mener, at min ansigt kan bære alt. Så hun glæder sig til den dag jeg vil være skaldet igen  Hvad synes I? Be kind

Ser godt ud  Rødt klær dig godt

er selv en af dem hvor frisøren har frie hænder, plejer at have kort hår ala hanekam ( i  It ) men har kastet mig ud i projektet LANGT HÅR .. Åhhh hvor var det andet MEGET nemmere. 

Anmeld

5. november 2012

wamse

Dinna88 skriver:

Åh! Tak - hvor er du sød! Du har jo også selv nogle kanon fede frisurer, man bliver lidt inspireret!

Selv tak

Anmeld

5. november 2012

Muhmi

Dinna88 skriver:

Jeg er bare et af de mennesker der ikke kan have langt hår!!!!! Bare nu, hvor det gik ned over ørerne, var jeg ved at blive totalt idiot. Hvad skal man også med hår på hovedet.......

Så da jeg sad i bussen på vej hjem fra uni fik jeg ideen. Og jeg kunne komme til frisøren kl 12 allerede Så nu sidder jeg her..... Men knapt så meget hår tilbage. Og min kæreste ved det ikke, det er det bedste af det hele Jeg ringede til ham og sagde, at jeg har en overraskelse. Høhøh. 

Nå... Men jeg elsker det! Min frisør er vild med mig, da jeg altid er med på det hele, og hun får ret frie tøjler. Hun er med på alt også, da hun mener, at min ansigt kan bære alt. Så hun glæder sig til den dag jeg vil være skaldet igen  Hvad synes I? Be kind

Lækker farve, lækkert cut... Mmm... Kunne være jeg også snart skulle karse mig igen... Sidder her med 50 cm hår der bare er mega ødelagt fordi det skulle være RØDT til mit bryllup... iiih.... Hmmm... Hehe

Anmeld

5. november 2012

Dinna88

M (: skriver:

Haha, kunne da være, du skulle have lov at give en vurdering på en "make over", når bebse er kommet ud! (:

Jeg er SÅ klar! Du læser jo 3 minutter fra hvor jeg bor, så afstanden er intet problem Og min frisør er i underværket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.