Halsbrand - omg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2012

Carolinemama

Mælk mandler og kiks (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

FamilenStorm

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har aldrig prøvet og have halsbrand - men nu må jeg da sige at jeg har både oplevet og forbandet det. Har de sidste 2 dage haft konstant halsbrand - kun afløst af sureopstød.

Øv det er da godt nok noget forfærdeligt noget!

Kan man gøre noget ved halsbrand?

Døjer også med halsbrand og gjorde det også med Alberte...

Her er balancid mit "guf" :-) har en pakke liggende på natbordet, i bilen, i tasken og i stuen så de altid er inde for rækkevidde :-)

Anmeld

5. november 2012

HeidiØ

Der er godt nok en som har skrevet man ik må bruge alminox som gravid () .. men jeg levede altså af alminox under min halsbrandperiode DET HJÆLPER og der sker intet ved det

Held og lykke!

Anmeld

7. november 2012

Astrid P

simone_jacobsen skriver:

Mælk kan tage mit midlertidigt og så supplere jeg op med 2x balancid. Alminox må man ikke bruge som gravid - det står i deklarationen selvom de faktisk udlevere det på apoteket.

Mandler skulle også være rigtig godt - har dog ikke selv benyttet mig af dette.

Hvor står det? I min pakke står der i indlægssedlen at man både må bruge det som gravid og imens man ammer... Og både min læge og tre forskellige apoteker har sagt, at det er den jeg skal bruge, så jeg tror altså det er helt okay!

Anmeld

7. november 2012

L&V

Astrid P skriver:

Hvor står det? I min pakke står der i indlægssedlen at man både må bruge det som gravid og imens man ammer... Og både min læge og tre forskellige apoteker har sagt, at det er den jeg skal bruge, så jeg tror altså det er helt okay!

Yeps det er samme info jeg fik.. Det går jo ikke i blodet eller noget så ingen fare der

Anmeld

7. november 2012

_-Kathrine-_

HeidiØ skriver:

Der er godt nok en som har skrevet man ik må bruge alminox som gravid () .. men jeg levede altså af alminox under min halsbrandperiode DET HJÆLPER og der sker intet ved det

Held og lykke!

Og det må man nemlig gerne
Hilsen apoteker-damen

Anmeld

7. november 2012

_-Kathrine-_

simone_jacobsen skriver:

Mælk kan tage mit midlertidigt og så supplere jeg op med 2x balancid. Alminox må man ikke bruge som gravid - det står i deklarationen selvom de faktisk udlevere det på apoteket.

Mandler skulle også være rigtig godt - har dog ikke selv benyttet mig af dette.

Alminx og balancid gør NØJAGTIG det samme og man må gerne tage Alminox når man er gravid!
Hilsen en der arbejder på apotek

Anmeld

7. november 2012

_-Kathrine-_

Astrid P skriver:

Og det skal du bare blive ved med, for det må man gerne!

Anmeld

7. november 2012

Muffin_girl

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har aldrig prøvet og have halsbrand - men nu må jeg da sige at jeg har både oplevet og forbandet det. Har de sidste 2 dage haft konstant halsbrand - kun afløst af sureopstød.

Øv det er da godt nok noget forfærdeligt noget!

Kan man gøre noget ved halsbrand?

Jeg spiser altid mandler.. De er gode mod det .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.