Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss BananaHammock skriver: Jeg har aldrig prøvet og have halsbrand - men nu må jeg da sige at jeg har både oplevet og forbandet det. Har de sidste 2 dage haft konstant halsbrand - kun afløst af sureopstød. Øv det er da godt nok noget forfærdeligt noget! Kan man gøre noget ved halsbrand?
Jeg har aldrig prøvet og have halsbrand - men nu må jeg da sige at jeg har både oplevet og forbandet det. Har de sidste 2 dage haft konstant halsbrand - kun afløst af sureopstød. Øv det er da godt nok noget forfærdeligt noget! Kan man gøre noget ved halsbrand?
Mandler var min bedste ven
Åhh det er så træls med halsbrand!
Alminox er min ven har også fået anbefalet Link af min JM. Begge dele kan købes i håndkøb
Mælk mælk og mere mælk! Det hjælper!
Jeg drak 4 liter mælk på 2-3 dage da jeg var højgravid! Og så brugte jeg galieve tabletter - de hjalp når jeg tog to ad gangen.
jeg fik nogle piller på recept hos lægen som man godt må tage som gravid der hjalp mig..
de hed noget med: blue fish ... elller sådan noget
jeg ved min mor for 8 år tilbage i sin graviditet drak et eller andet mod halsbrand når hendes blev for slem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128