Pigenavnet Mynthe.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes du om navnet Mynthe?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

12.019 visninger
35 svar
0 synes godt om
3. november 2012

Lunae

Min kæreste og jeg kom til at snakke om navnet Mynthe, men vi kan ikke helt finde ud af om det holder. Vi synes begge at det er vildt sødt, men har svært ved at forestille os at man kan hedde det som voksen!

Hvad synes du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Frk. K

Synes det er et pænt navn , men ville nok ikke bruge det. Kunne derimod godt finde på at bruge Munte i stedet :-)

Anmeld

3. november 2012

LilleLene

Lunae skriver:

Min kæreste og jeg kom til at snakke om navnet Mynthe, men vi kan ikke helt finde ud af om det holder. Vi synes begge at det er vildt sødt, men har svært ved at forestille os at man kan hedde det som voksen!

Hvad synes du?

jeg elsker det

Anmeld

3. november 2012

L&V

Jeg er absolut ikke tilhænger af navnet, jeg har mynte i drivhuset hvor det høre til Er ikke til navne med flere betydninger

Anmeld

3. november 2012

Lunae

Månsson skriver:

Jeg er absolut ikke tilhænger af navnet, jeg har mynte i drivhuset hvor det høre til Er ikke til navne med flere betydninger

Hver sin smag vi har en Camille herhjemme, så det har jo også flere betydninger men er også lidt bange for at det bliver sådan et urte tema

Anmeld

3. november 2012

Lunae

Frk. K skriver:

Synes det er et pænt navn , men ville nok ikke bruge det. Kunne derimod godt finde på at bruge Munte i stedet :-)

Munte har jeg faktisk aldrig hørt før (udover Munthe + Simonsen self) tror det er lige tanden for specielt til mig

Anmeld

3. november 2012

Lunae

LilleLene skriver:

jeg elsker det

Det tror jeg også at jeg gør

Anmeld

3. november 2012

TeamRocket

Det er så fint :-) og hvis ikke det var så brugt lige nu så havde vores kommende datter fået det navn. Men bare alene her i byen har vi 5 små mynthe/mynte'er pt- ja og det er jo bare dem jeg kender muligvis er der flere. Men navnet er jo også skønt så selfølgelig blir det brugt :-D

Anmeld

3. november 2012

Lunae

TeamRocket skriver:

Det er så fint :-) og hvis ikke det var så brugt lige nu så havde vores kommende datter fået det navn. Men bare alene her i byen har vi 5 små mynthe/mynte'er pt- ja og det er jo bare dem jeg kender muligvis er der flere. Men navnet er jo også skønt så selfølgelig blir det brugt :-D

Hvor er du fra?

Det er sjovt, for jeg bor i en forstad til AARHUS og jeg kender INGEN, som hedder Mynthe! Vildt at du kender så mange. I 2011 var der kun 32 der fik navnet, så det er stadig rimelig specielt

Anmeld

3. november 2012

L&V

Lunae skriver:

Hver sin smag vi har en Camille herhjemme, så det har jo også flere betydninger men er også lidt bange for at det bliver sådan et urte tema

Det er jo det og det er jo jeres barn og ikke mit Men ja lidt urtethe have kan der da hurtigt komme over det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.