Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Synes det er et pænt navn , men ville nok ikke bruge det. Kunne derimod godt finde på at bruge Munte i stedet :-)
Lunae skriver: Min kæreste og jeg kom til at snakke om navnet Mynthe, men vi kan ikke helt finde ud af om det holder. Vi synes begge at det er vildt sødt, men har svært ved at forestille os at man kan hedde det som voksen!Hvad synes du?
Min kæreste og jeg kom til at snakke om navnet Mynthe, men vi kan ikke helt finde ud af om det holder. Vi synes begge at det er vildt sødt, men har svært ved at forestille os at man kan hedde det som voksen!Hvad synes du?
jeg elsker det
Månsson skriver: Jeg er absolut ikke tilhænger af navnet, jeg har mynte i drivhuset hvor det høre til Er ikke til navne med flere betydninger
Jeg er absolut ikke tilhænger af navnet, jeg har mynte i drivhuset hvor det høre til Er ikke til navne med flere betydninger
Frk. K skriver: Synes det er et pænt navn , men ville nok ikke bruge det. Kunne derimod godt finde på at bruge Munte i stedet :-)
LilleLene skriver: jeg elsker det
TeamRocket skriver: Det er så fint :-) og hvis ikke det var så brugt lige nu så havde vores kommende datter fået det navn. Men bare alene her i byen har vi 5 små mynthe/mynte'er pt- ja og det er jo bare dem jeg kender muligvis er der flere. Men navnet er jo også skønt så selfølgelig blir det brugt :-D
Det er så fint :-) og hvis ikke det var så brugt lige nu så havde vores kommende datter fået det navn. Men bare alene her i byen har vi 5 små mynthe/mynte'er pt- ja og det er jo bare dem jeg kender muligvis er der flere. Men navnet er jo også skønt så selfølgelig blir det brugt :-D
Lunae skriver: Hver sin smag vi har en Camille herhjemme, så det har jo også flere betydninger men er også lidt bange for at det bliver sådan et urte tema
Hver sin smag vi har en Camille herhjemme, så det har jo også flere betydninger men er også lidt bange for at det bliver sådan et urte tema
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128