40+4 og ingen tegn på fødsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2012

christina92

Merii skriver:

Hej piger. Ja jeg er kommet så langt. Idag 40+4. jeg er 1. Gangsgravid. Det eneste tegn jeg har er lette mens smerter når jeg er i bevægelse og det forsvinder meget hurtig, det har stået på i 2 uger. Hvordan havde i det første gang? Tegn på fødsel eller kom veerne bare. Håber der snart sker noget

Vandet gik 38+0 og så gik det stærkt

Sender din spande og spande vis af vestøv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

SussieThyssen

Merii skriver:

Taak skal du have Jeg har hellere ingen plukveer(mærker ingen) så der er nok lang vej endnu

Der er masser af kvinder, der aldrig mærker noget til plukveer, så det har ingen betydning.
Og vær du bare glad for det, de er nemlig ret belastende.

Anmeld

3. november 2012

Merii

christina92 skriver:

Vandet gik 38+0 og så gik det stærkt

Sender din spande og spande vis af vestøv!

Takker, dem kan jeg godt bruge

Ja det kan jeg godt huske.. Det var noget af en  lyn fødsel

Vente Vente

Anmeld

3. november 2012

Merii

SussieThyssen skriver:

Der er masser af kvinder, der aldrig mærker noget til plukveer, så det har ingen betydning.
Og vær du bare glad for det, de er nemlig ret belastende.

jeg var nemlig til tjek på skejby fødeafd. i onsdags pga. mindre liv, der havde jeg åbenbart plukveer hver 10. minut som jeg overhovedet ikke lagde mærke til

Anmeld

3. november 2012

LSM

Merii skriver:

Hej piger. Ja jeg er kommet så langt. Idag 40+4. jeg er 1. Gangsgravid. Det eneste tegn jeg har er lette mens smerter når jeg er i bevægelse og det forsvinder meget hurtig, det har stået på i 2 uger. Hvordan havde i det første gang? Tegn på fødsel eller kom veerne bare. Håber der snart sker noget

Jeg havde ingen tegn på fødsel overhovedet før jeg fik de første veer om natten omkring 01,45 , de var dog noget uregelmæssige, men tog til i løbet af dagen, om formiddagen gik slimproppen og jeg fik tegnblødning, kom ind på fødegangen kl 18 da der da var 5 minutter mellem veerne (i starten kunne der gå op til 20 minutter mellem).

Min søn er født natten efter veerne startede kl 01,04

Anmeld

3. november 2012

Merii

LSM skriver:

Jeg havde ingen tegn på fødsel overhovedet før jeg fik de første veer om natten omkring 01,45 , de var dog noget uregelmæssige, men tog til i løbet af dagen, om formiddagen gik slimproppen og jeg fik tegnblødning, kom ind på fødegangen kl 18 da der da var 5 minutter mellem veerne (i starten kunne der gå op til 20 minutter mellem).

Min søn er født natten efter veerne startede kl 01,04

Håber også der snart sker noget. Det er rart at høre andre som ingen tegn har haft. Så mon ikke veerne kommer lige pludselig 

Tak for dit svar

Anmeld

3. november 2012

Kvist

Merii skriver:

Jeg fødte 40+5 og havde heller ikke de mindste tegn på fødsel før slimproppen gik kl 10, veerne startede kl 13 og han var født kl 19.50.. Så det kan gå stærkt lige pludselig.. krydser fingre for han snart kommer.. 

Anmeld

3. november 2012

SussieThyssen

Merii skriver:

jeg var nemlig til tjek på skejby fødeafd. i onsdags pga. mindre liv, der havde jeg åbenbart plukveer hver 10. minut som jeg overhovedet ikke lagde mærke til

Hehe, nej det er ret mærkeligt, at man kan gå rundt med plukveer og ikke ane, at man har dem, når andre simpelthen er ved at gå til af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.