40+4 og ingen tegn på fødsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.129 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. november 2012

Merii

Hej piger. Ja jeg er kommet så langt. Idag 40+4. jeg er 1. Gangsgravid. Det eneste tegn jeg har er lette mens smerter når jeg er i bevægelse og det forsvinder meget hurtig, det har stået på i 2 uger. Hvordan havde i det første gang? Tegn på fødsel eller kom veerne bare. Håber der snart sker noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

FrkZier

Merii skriver:

Hej piger. Ja jeg er kommet så langt. Idag 40+4. jeg er 1. Gangsgravid. Det eneste tegn jeg har er lette mens smerter når jeg er i bevægelse og det forsvinder meget hurtig, det har stået på i 2 uger. Hvordan havde i det første gang? Tegn på fødsel eller kom veerne bare. Håber der snart sker noget

jeg sender lidt vestøv afsted til dig, og krydser for du snart for din guldklump i armene

Anmeld

3. november 2012

Merii

FrkZier skriver:

jeg sender lidt vestøv afsted til dig, og krydser for du snart for din guldklump i armene

Tak søde. Det føles som om han aldrig kommer ud til os, er blevet meget utålmodig

Anmeld

3. november 2012

FrkZier

Merii skriver:

Tak søde. Det føles som om han aldrig kommer ud til os, er blevet meget utålmodig

det en lille drillepind i skal have jer

jeg håååber han snart vælger at komme ud

Anmeld

3. november 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Merii skriver:

Begynd og rydde op og vaske trapper  Det virkede for mig

Anmeld

3. november 2012

Merii

Aisha skriver:

Begynd og rydde op og vaske trapper  Det virkede for mig

Jeg har også været meget aktiv de sidste par dage og der sker ikke en pind desværre har vi ingen trapper i huset men jeg har taget trapperne mange gange op og ned til 6. Sal ved min mor så Tror ikke han vil ud til os, hayirlisi

Anmeld

3. november 2012

SussieThyssen

Merii skriver:

En uges tid inden havde jeg en eftermiddag/aften, hvad jeg troede var regulære veer, men de gik i sig selv igen.
Ellers havde jeg tonsvis af plukveer, men ingen andre symptomer.
Og 12 dage over termin kom de så endelig, som lyn fra klar himmel.

Kærligst
Sussie

PS! Jeg sender lige en pose ve-støv til dig

Anmeld

3. november 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Merii skriver:

Jeg har også været meget aktiv de sidste par dage og der sker ikke en pind desværre har vi ingen trapper i huset men jeg har taget trapperne mange gange op og ned til 6. Sal ved min mor så Tror ikke han vil ud til os, hayirlisi

Hayirlisi nemli. Han skal nok komme ud når han er klarHar du snakket med jordermoren ang. sættes i gang?

Anmeld

3. november 2012

Merii

SussieThyssen skriver:

En uges tid inden havde jeg en eftermiddag/aften, hvad jeg troede var regulære veer, men de gik i sig selv igen.
Ellers havde jeg tonsvis af plukveer, men ingen andre symptomer.
Og 12 dage over termin kom de så endelig, som lyn fra klar himmel.

Kærligst
Sussie

PS! Jeg sender lige en pose ve-støv til dig

Taak skal du have Jeg har hellere ingen plukveer(mærker ingen) så der er nok lang vej endnu

Anmeld

3. november 2012

Merii

Aisha skriver:

Hayirlisi nemli. Han skal nok komme ud når han er klarHar du snakket med jordermoren ang. sættes i gang?

Har en tid hos hende på tirsdag og det er bare tjek sagde hun, men hvis der ikke sker noget efterfølgende skal jeg ringe på fødeafd. På torsdag for At aftale en tid til igangsættelse. Så håber det hele kommer af sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.