Forvirring ang. køn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2012

Mumto3

Gigl skriver:

Tak for jeres svar - det er bare så sært, for siden kønsscaninngen har vi jo dannet en identitet omkring den her baby - og omtalt den som en ham. Så nu tør jeg knapt tro på det og kalde den en hende i stedet for. Har desuden en masse tøj jeg skal have solgt så! Vi var en uge i Flordia for en uges tid siden, hvor vi købte en masse lækkert tøj og det kan ikke ligefrem byttes jo! Men det er jo vores egen fejl ej altså!! 

Jeg håber for jer at I får en afklaring, og finde ro med den besked I får!

Selv har vi valgt, alle tre gange vi ventede barn, ikke at få kønnet at vide, netop for ikke at gøre som du beskriver; at 'danne identitet' om barnet inde i maven. Vi ville helst ikke på forhånd danne os for mange meninger om barnet. Men sådan er vi jo så forskellige!

Jeg kan godt se det er ærgeligt med alt det blå tøj men heldigvis kan en pige jo sagtens have lyseblåt tøj på! Det er meget sværere den anden vej rundt.

Held og lykke med kønscanningen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

MorDk

Jeg tror du skal have en PIGE! Til MD scanning er det tydeligt at se hvis det er en dreng!

Ser frem til en update ♥

Anmeld

3. november 2012

SabrinaThrysøe

Jeg stod i helt samme sted som jer, bare den anden vej rundt :-)

Var indlagt pga alt for højt infektionstal i uge 15 og blev derved scannet hvor hun siger at det ser ud til jeg skulle ha mig en lille pige, jeg gik i 5uger og kaldte "hende" Selma og fik pige strømper og sparkedragt og andre tøse ting, men da jeg så skulle til scanning i uge 20 DU var ikk i tvivl, og selv en person der ikk kan se sådan ting ville kunne se det.. (det billede som er i mit barnets billede) så jeg er også ret sikker på du ska ha dig en pige :-)

Hva ting sælger du?

Anmeld

3. november 2012

DitteFisk

I gør mig meget mere sikker med jeres ensformige svar, men tør dog stadig ikke rigtig tro på det .. godt vi skal til ekstra scanning næste fredag. Fortryder at vi købte en kønsscanning og at vi ikke bare ventede til NF, for så havde vi jo ikke stået og været forvirrede nu

Anmeld

3. november 2012

DitteFisk

SabrinaThrysøe skriver:

Jeg stod i helt samme sted som jer, bare den anden vej rundt :-)

Var indlagt pga alt for højt infektionstal i uge 15 og blev derved scannet hvor hun siger at det ser ud til jeg skulle ha mig en lille pige, jeg gik i 5uger og kaldte "hende" Selma og fik pige strømper og sparkedragt og andre tøse ting, men da jeg så skulle til scanning i uge 20 DU var ikk i tvivl, og selv en person der ikk kan se sådan ting ville kunne se det.. (det billede som er i mit barnets billede) så jeg er også ret sikker på du ska ha dig en pige :-)

Hva ting sælger du?

Hvor er det altså mærkeligt, ikk? jamen altså! 

Er du interesseret i drengetøj da? For vil self meget gerne sælge det jeg har købt, hvis vi -næste fredag- får at vide at det stadig er en pige  

Anmeld

3. november 2012

SabrinaThrysøe

Gigl skriver:

Hvor er det altså mærkeligt, ikk? jamen altså! 

Er du interesseret i drengetøj da? For vil self meget gerne sælge det jeg har købt, hvis vi -næste fredag- får at vide at det stadig er en pige  

Håber da I får et tydeligt svar

Blir jeres en pige, kunne jeg da godt tænke mig at se hva I har købt til en dreng og vide hva du vil ha for det, for jeg skulle jo så pludselig ha en dreng  og har de taget fejl mht det, ja så tror jeg slet ikk på man sku kunne se det før fødslen, for hans kønsorgan var så tydeligt..

Anmeld

3. november 2012

DitteFisk

SabrinaThrysøe skriver:

Håber da I får et tydeligt svar

Blir jeres en pige, kunne jeg da godt tænke mig at se hva I har købt til en dreng og vide hva du vil ha for det, for jeg skulle jo så pludselig ha en dreng  og har de taget fejl mht det, ja så tror jeg slet ikk på man sku kunne se det før fødslen, for hans kønsorgan var så tydeligt..

Hihi jamen det skal jeg da lige huske på. Laver senere en tråd med salg af drengetøj (fredag næste uge) hvis det viser sig for alvor at være en pige Så skal jeg nok lige reminde dig da vi lige har været i Flodrida valgte vi at købe et helt læs tøj nemlig! Derovre er det både billigt og lækkert så det er jo en skam for os.. 

Anmeld

3. november 2012

SabrinaThrysøe

Gigl skriver:

Hihi jamen det skal jeg da lige huske på. Laver senere en tråd med salg af drengetøj (fredag næste uge) hvis det viser sig for alvor at være en pige Så skal jeg nok lige reminde dig da vi lige har været i Flodrida valgte vi at købe et helt læs tøj nemlig! Derovre er det både billigt og lækkert så det er jo en skam for os.. 

Ja det kan jeg godt se er ret øv.. Men jeg er i hvertfald meget interessereti at se :-)

Anmeld

3. november 2012

DitteFisk

SabrinaThrysøe skriver:

Ja det kan jeg godt se er ret øv.. Men jeg er i hvertfald meget interessereti at se :-)

Skulle du mon så ligge inde noget pigetøj, da du jo har stået i samme situation?

Anmeld

3. november 2012

SabrinaThrysøe

Jeg har kun en enkelt sparkedragt, resten er lovet væk :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.