Er hundeangst for at miste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

stakkels dig. Kan godt forstå din tvivl og frustration.

Håber virkelig det lille spir stadig er i din mave

Og jeg kan GODT forstå du tester som en gal, og fedt a den bliver mere og mere positiv.

Håber, håber, håber for dig

Tusind tak for dit søde indlæg! Jeg håber at kunne få lidt mere ro i sjælen på fredag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Jeg glæder mig også til scanning på fredag - om ikke andet, så for at få afklaring!

Hvorfor har du fået to Scanninger allerede?

Den 1 var min læge der ga mig den og den igår betalte jeg selv for

Anmeld

3. november 2012

Anonym trådstarter

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Den 1 var min læge der ga mig den og den igår betalte jeg selv for

Okay! Det er også bare rart at vide, så man ikke går og er bekymret

Anmeld

3. november 2012

Pinkrose

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg testede positiv i fredags. Da jeg har en genfejl og skal på blodfortyndende medicin fra opdaget graviditet, kom jeg på Skejby i tirsdags, hvor lægen lige scannede mig. I maven kunne hun se en lille gestaltionssæk (eller hvad det hedder) men ingen blommesæk. Jeg har derfor fået en tid til scanning d. 9 Nov, hvor der forhåbentlig kan ses at der er liv i maven!

Jeg har siden fredag taget 9 graviditetstests! (Jeg ved det er sygt) og heldigvis er alle testene blevet mere og mere tydlige for hver gang! Det betyder vel at hcg niveauet stiger!?

Jeg har bare ingen graviditetssymptomer overhovedet jeg er mellem 4+4 og 5+0 henne, så tænker at det måske er normalt at der ikke er symptomer endnu!

Puha er bare så bange og hvor er der bare vildt lang tid til fredag!!

Jeg har tidligere haft en missed abortion, så det sidder selvfølgelig også i mig

Krydser fingre og ville lige sige at mine graviditets symptomer først kom omkring 9-11 uger henne så tror ikke den del skal bekymre dig

Anmeld

3. november 2012

come2

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg testede positiv i fredags. Da jeg har en genfejl og skal på blodfortyndende medicin fra opdaget graviditet, kom jeg på Skejby i tirsdags, hvor lægen lige scannede mig. I maven kunne hun se en lille gestaltionssæk (eller hvad det hedder) men ingen blommesæk. Jeg har derfor fået en tid til scanning d. 9 Nov, hvor der forhåbentlig kan ses at der er liv i maven!

Jeg har siden fredag taget 9 graviditetstests! (Jeg ved det er sygt) og heldigvis er alle testene blevet mere og mere tydlige for hver gang! Det betyder vel at hcg niveauet stiger!?

Jeg har bare ingen graviditetssymptomer overhovedet jeg er mellem 4+4 og 5+0 henne, så tænker at det måske er normalt at der ikke er symptomer endnu!

Puha er bare så bange og hvor er der bare vildt lang tid til fredag!!

Jeg har tidligere haft en missed abortion, så det sidder selvfølgelig også i mig

for dig

Anmeld

3. november 2012

Anonym trådstarter

Denisep skriver:

Krydser fingre og ville lige sige at mine graviditets symptomer først kom omkring 9-11 uger henne så tror ikke den del skal bekymre dig

Tak! Dejligt at vide at der stadig kan være liv i den lille spunk!

Anmeld

3. november 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

for dig

Mange tak! Det betyder meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.