Er hundeangst for at miste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. november 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg testede positiv i fredags. Da jeg har en genfejl og skal på blodfortyndende medicin fra opdaget graviditet, kom jeg på Skejby i tirsdags, hvor lægen lige scannede mig. I maven kunne hun se en lille gestaltionssæk (eller hvad det hedder) men ingen blommesæk. Jeg har derfor fået en tid til scanning d. 9 Nov, hvor der forhåbentlig kan ses at der er liv i maven!

Jeg har siden fredag taget 9 graviditetstests! (Jeg ved det er sygt) og heldigvis er alle testene blevet mere og mere tydlige for hver gang! Det betyder vel at hcg niveauet stiger!?

Jeg har bare ingen graviditetssymptomer overhovedet jeg er mellem 4+4 og 5+0 henne, så tænker at det måske er normalt at der ikke er symptomer endnu!

Puha er bare så bange og hvor er der bare vildt lang tid til fredag!!

Jeg har tidligere haft en missed abortion, så det sidder selvfølgelig også i mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

SD21

Øv, jeg krydser alt hvad jeg kan, for at der er et lille liv til jer

Anmeld

2. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Sagen er den at jeg testede positiv i fredags. Da jeg har en genfejl og skal på blodfortyndende medicin fra opdaget graviditet, kom jeg på Skejby i tirsdags, hvor lægen lige scannede mig. I maven kunne hun se en lille gestaltionssæk (eller hvad det hedder) men ingen blommesæk. Jeg har derfor fået en tid til scanning d. 9 Nov, hvor der forhåbentlig kan ses at der er liv i maven!

Jeg har siden fredag taget 9 graviditetstests! (Jeg ved det er sygt) og heldigvis er alle testene blevet mere og mere tydlige for hver gang! Det betyder vel at hcg niveauet stiger!?

Jeg har bare ingen graviditetssymptomer overhovedet jeg er mellem 4+4 og 5+0 henne, så tænker at det måske er normalt at der ikke er symptomer endnu!

Jeg har tidligere haft en missed abortion, så det sidder selvfølgelig også i mig

Jeg vil lige sende dig et kram Og sige at det ikke er alle, der har symptomer på graviditet - der er også flere herinde, der har prøvet at være gravid uden at have nogen symptomer Men man vil jo helst have lidt kvalme og brystspændinger og hvad man ellers kan have, så føler man sig mere sikker, tror jeg - og specielt når man, som du, har prøvet at miste

Jeg håber, at en lille spire er ved at vokse sig stor i din mave

/ Taco78 

Anmeld

3. november 2012

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Øv, jeg krydser alt hvad jeg kan, for at der er et lille liv til jer

Mange tak - det betyder meget

Anmeld

3. november 2012

Anonym trådstarter

Taco78 skriver:

Jeg vil lige sende dig et kram Og sige at det ikke er alle, der har symptomer på graviditet - der er også flere herinde, der har prøvet at være gravid uden at have nogen symptomer Men man vil jo helst have lidt kvalme og brystspændinger og hvad man ellers kan have, så føler man sig mere sikker, tror jeg - og specielt når man, som du, har prøvet at miste

Jeg håber, at en lille spire er ved at vokse sig stor i din mave

Du har helt ret og jef ved bare ikke hvorfor jeg er så usikker! Ved min datter havde jeg kvalme hele graviditeten og derfor er det bare så mærkeligt

Jeg ser virkelig frem til fredag, hvor jeg kan få en afklaring på alt det her!

Anmeld

3. november 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Hej jeg venter mig også for 2 gang igen og jeg fik ikk kvalme osv før ved 6+0 ca nu er jeg 8+1 og det er kommet efter mig har hovede pine og kvalme :/ så det kommer nok

Anmeld

3. november 2012

Anonym trådstarter

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Hej jeg venter mig også for 2 gang igen og jeg fik ikk kvalme osv før ved 6+0 ca nu er jeg 8+1 og det er kommet efter mig har hovede pine og kvalme :/ så det kommer nok

Mange tak for svar - så kan jeg nå at få det endnu
Det er utroligt at man går og håber på at få det skidt, så man ved at tingene er som de skal være!

Jeg har ret mange "mens smerter", men håber at det er normalt!

Anmeld

3. november 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Mange tak for svar - så kan jeg nå at få det endnu
Det er utroligt at man går og håber på at få det skidt, så man ved at tingene er som de skal være!

Jeg har ret mange "mens smerter", men håber at det er normalt!

Har jeg også Men har vært til to scanninger senst igår hvor baby levede i vild gåede sand

Anmeld

3. november 2012

LR85

Anonym skriver:

stakkels dig. Kan godt forstå din tvivl og frustration.

Håber virkelig det lille spir stadig er i din mave

Og jeg kan GODT forstå du tester som en gal, og fedt a den bliver mere og mere positiv.

Håber, håber, håber for dig

Anmeld

3. november 2012

Anonym trådstarter

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Har jeg også Men har vært til to scanninger senst igår hvor baby levede i vild gåede sand

Jeg glæder mig også til scanning på fredag - om ikke andet, så for at få afklaring!

Hvorfor har du fået to Scanninger allerede?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.