Vasker i alt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2012

Miss BananaHammock

Nessie skriver:

Det var måske også lidt snyd at nævne dén, for det var en min mor syede, så hun vaskede jo bare stoffet inden.

Men du kan måske vaske den på et skåneprogram, så skulle den i hvert fald ikke så gerne krympe

Oki - tak for tip

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

serinasmor

vi vaskede sengetøj og dyner og sengerand osv ... tøjdyr der var små nok til at komme en tur i maskinen fik også en tur .. dem der var for store blev luftet ude i det fri under halvtag et døgns tid eller 2 (eller en uge) til de ikke lugtede kemiske mere ... 

vi vaskede ALT tøj ... legetøj i håndstørrelse (som kunne komme i munden på sigt) blev vasket med opvaskemiddel ... 

betrækket på autostolen fik også en tur i maskinen.... men det ved jeg ikke om vi havde gjort hvis den var ny ... vi havde arvet fra hendes fætter  

hendes puttedyr (3 forskellige stofklude med tigerdyr, grisling og æselhovede) blev vasket .. den ene sov jeg med fra termin og frem til fødselen  .. så lugtede den lidt af mor

Anmeld

2. november 2012

Clisolka

serinasmor skriver:

vi vaskede sengetøj og dyner og sengerand osv ... tøjdyr der var små nok til at komme en tur i maskinen fik også en tur .. dem der var for store blev luftet ude i det fri under halvtag et døgns tid eller 2 (eller en uge) til de ikke lugtede kemiske mere ... 

vi vaskede ALT tøj ... legetøj i håndstørrelse (som kunne komme i munden på sigt) blev vasket med opvaskemiddel ... 

betrækket på autostolen fik også en tur i maskinen.... men det ved jeg ikke om vi havde gjort hvis den var ny ... vi havde arvet fra hendes fætter  

hendes puttedyr (3 forskellige stofklude med tigerdyr, grisling og æselhovede) blev vasket .. den ene sov jeg med fra termin og frem til fødselen  .. så lugtede den lidt af mor

Det samme gjorde jeg - alt hvad der kunne komme i maskinen fik en tur. Legetøjet fik også en tur med opvaskemidlet. 

Jeg har efterhånden erfaret med nogle uheld i sengen, at kan det ikke vaskes hører det ikke til i et børnehjem  Ææææælsker bamser, senderand osv. indsmurt i l*rt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.