Vasker i alt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.653 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. november 2012

Miss BananaHammock

Hej Tøser

Jeg er gået igang med at klarggøre alt til junior og har været ved at vaske tøj og dyner osv. MEN hvad med sengerand, puslepude, indmad til autostol osv. Har I vasket det inden brug eller bare første gang baby gylper ud over det hele?

Hvad med nye bamser og legetøj? Vasker I bamserne i vaskemaskinen og legetøjet i alm. sæbevand inden det tages i brug

Er det mig der er overbeskyttende overfor de kemikalier der findes i nye ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

L&V

Miss BananaHammock skriver:

Hej Tøser

Jeg er gået igang med at klarggøre alt til junior og har været ved at vaske tøj og dyner osv. MEN hvad med sengerand, puslepude, indmad til autostol osv. Har I vasket det inden brug eller bare første gang baby gylper ud over det hele?

Hvad med nye bamser og legetøj? Vasker I bamserne i vaskemaskinen og legetøjet i alm. sæbevand inden det tages i brug

Nope kun alt det der sku på kroppen og sengetøj osv

Anmeld

2. november 2012

Miss BananaHammock

Månsson skriver:

Nope kun alt det der sku på kroppen og sengetøj osv

Oki hvad med de ting der kan finde på at blive proppet i munden?

Anmeld

2. november 2012

Dinna88

Oki hvad med de ting der kan finde på at blive proppet i munden?

Autostolen ville jeg nok ikke vaske. Men alle bamserne, som eventuelt bliver proppet i munden, ville jeg vaske Også de små stykker legetøj. Men ja, sengerand osv ville jeg også vaske. Der kan være alt muligt i, særligt restfarve. 

Anmeld

2. november 2012

morethanperfect

Hej Tøser

Vi har vasket dette begge gange :

Tøj , bamser , alt legetøj , betræk til sengeranden , dyner , stofbleer , lagner ... Har sikkert glemt noget

Anmeld

2. november 2012

tarkoflen

Hej Tøser

Jeg tror også godt jeg kunne finde på at vaske tøjdyr fik et godt tip af en veninde, hun vasker dem i et dynebetræk, så de bliver skånet lidt

Sengerand og autostol tror jeg, hvis jeg har muligheden, at jeg ville sætte ud så det kunne blive luftet rigtig godt igennem... Jeg er også lidt sart med om der kunne ske, at være noget i, som ikke skal være der!

Nu ender det vist med, at vi selv syer sengeranden, så der vil jeg jo vaske stoffet til betrækket inden, så det ikke lige pludselig krymper når det skal vaskes første gang...

Anmeld

2. november 2012

Miss BananaHammock

morethanperfect skriver:

Vi har vasket dette begge gange :

Tøj , bamser , alt legetøj , betræk til sengeranden , dyner , stofbleer , lagner ... Har sikkert glemt noget

Også det jeg tænkte - men kan man regne med at fabrikanten har vasket stoffet til f.eks. sengeranden inden det blev syget - sådan at jeg ikke står med et stykke stof der pludselig er for lille (Altså ved du noget om det? )

Anmeld

2. november 2012

Miss BananaHammock

Dinna88 skriver:

Autostolen ville jeg nok ikke vaske. Men alle bamserne, som eventuelt bliver proppet i munden, ville jeg vaske Også de små stykker legetøj. Men ja, sengerand osv ville jeg også vaske. Der kan være alt muligt i, særligt restfarve. 

Lige mine tanker - med restfarve

Anmeld

2. november 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Jeg tror også godt jeg kunne finde på at vaske tøjdyr fik et godt tip af en veninde, hun vasker dem i et dynebetræk, så de bliver skånet lidt

Sengerand og autostol tror jeg, hvis jeg har muligheden, at jeg ville sætte ud så det kunne blive luftet rigtig godt igennem... Jeg er også lidt sart med om der kunne ske, at være noget i, som ikke skal være der!

Nu ender det vist med, at vi selv syer sengeranden, så der vil jeg jo vaske stoffet til betrækket inden, så det ikke lige pludselig krymper når det skal vaskes første gang...

Go' ide.

Anmeld

2. november 2012

JS<3

Alt blev vasket her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.