Kønsscanning om 6timer :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2012

M&N

FrkZier skriver:

der var jeg inde 9+5, det var rigtig godt

hvad skete der til MD?

Jamen vi fik hverken oplyst køn, vægt eller længde som jeg synes alle får.. Da hun hørte vi havde været til køns 14+, så var det ikke spændende nok for hende så hun sagde surt tilbage at det var kun hvis hun kom "derned" at hun så kønnet ellers ikke. En bruger herinde som er 2 dage kortere end jeg og vi skal føde samme sted, fik heller ikke noget at vide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Jamen vi fik hverken oplyst køn, vægt eller længde som jeg synes alle får.. Da hun hørte vi havde været til køns 14+, så var det ikke spændende nok for hende så hun sagde surt tilbage at det var kun hvis hun kom "derned" at hun så kønnet ellers ikke. En bruger herinde som er 2 dage kortere end jeg og vi skal føde samme sted, fik heller ikke noget at vide

ej hvor trist.. hvor var det henne?

Anmeld

2. november 2012

M&N

FrkZier skriver:

ej hvor trist.. hvor var det henne?

På Hvidovre Hospital.. Vores prinsesse var som hun skulle være og det er jo vigtigst! Men åhhhhh, hvor ville jeg gerne vide hvor stor hun er nu! Hun vejede jo 107 g og 9,5 cm lang (hoved til numse) og tænk hvor stor hun er nu 23+3 og ikke 14+3

Anmeld

2. november 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

På Hvidovre Hospital.. Vores prinsesse var som hun skulle være og det er jo vigtigst! Men åhhhhh, hvor ville jeg gerne vide hvor stor hun er nu! Hun vejede jo 107 g og 9,5 cm lang (hoved til numse) og tænk hvor stor hun er nu 23+3 og ikke 14+3

hehe så må du ind til den lille kbh'er

Anmeld

2. november 2012

M&N

FrkZier skriver:

hehe så må du ind til den lille kbh'er

Ja nemlig Og få bekræftet at hun stadig er en pige, hehe

Anmeld

2. november 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Ja nemlig Og få bekræftet at hun stadig er en pige, hehe

haha det må vi da håbe :p

Anmeld

2. november 2012

simone_jacobsen

FrkZier skriver:

den siger også dreng mig og den kinesiske kalender er i undertal, men mon ikke vi har ret alligevel

Jeg var hundrede på, at der lå en lille pige i min mave og det samme galt den kinesiske kalender, alle skrønnerne om formen på maven sagde også en pige. Men men men der gemmer sig en lille tap

Anmeld

2. november 2012

FrkZier

simone_jacobsen skriver:

Jeg var hundrede på, at der lå en lille pige i min mave og det samme galt den kinesiske kalender, alle skrønnerne om formen på maven sagde også en pige. Men men men der gemmer sig en lille tap

haha - ja det går ikek altid som foventet

bliver virkelig spændende at se om min fornemmelse er rigtig

Anmeld

2. november 2012

Frk-Lotusblomst

Ihh hvor spændende.. Det er jo lige om snart.

Glæder mig til opdate.. og jeg tror sku jeg gætter på en pige.
3 kinesiske kalendere og jeg sagde nemlig dreng ved mig og der ligger sku en lille pige derinde. - indtil videre. - er stadig spændt på om 3d/(4d scanning siger noget andet. HAHA

Anmeld

2. november 2012

Tullepoder

Uhh hvor spændende. Så venter vi bare på en update ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.