Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
uha nu det ved at være snart jeg/vi skal til kønsscanning, og nøøj hvor jeg glæder mig
jeg er 100% sikker på der ligger en lille dreng derinde, men alle andre tror det er en pige, så det bliver spændende at se hvem der har ret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
henh01 skriver: Uha hvor spændende.. Glæder mig til at høre hvad der gemmer sig.. Har du kigget på den kinesiske kalender hvad den siger?
Uha hvor spændende.. Glæder mig til at høre hvad der gemmer sig.. Har du kigget på den kinesiske kalender hvad den siger?
den siger også dreng mig og den kinesiske kalender er i undertal, men mon ikke vi har ret alligevel
uhh spændende
Fwf skriver: uhh spændende
MEGET
FrkZier skriver: uha nu det ved at være snart jeg/vi skal til kønsscanning, og nøøj hvor jeg glæder mig jeg er 100% sikker på der ligger en lille dreng derinde, men alle andre tror det er en pige, så det bliver spændende at se hvem der har ret
Spændende! Jeg tror også det er en dreng!
FrkZier skriver: den siger også dreng mig og den kinesiske kalender er i undertal, men mon ikke vi har ret alligevel
Uhh hvor spændende Det bliver skønt at se den lille bebs igen Glæder mig til en update i eftermiddag
Åhh det bliver sååå spændende
henh01 skriver: Jeg tror heller ikke helt på de der kinesiske spådomme, men min siger at vi venter en pige og det er også den fornemmelse jeg har. Har I snakket navne?
Jeg tror heller ikke helt på de der kinesiske spådomme, men min siger at vi venter en pige og det er også den fornemmelse jeg har. Har I snakket navne?
nu må vi se hvad der gemmer sig derinde
ja vi har snakket lidt, men ikke sådan for alvor endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128