snurren i fingrene ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2012

Fenja09

Akmese skriver:

Tak for svar ! det er godt nok irriterende !! håber ikke mit bliver værre.. men altså nej har ikke så mange kræfter i de fingre men det er jo klart når følelsen ikke er der .. :/ ! øv! 

Ja, det er virkelig irriterende. Jeg  fik det så først i slutningen af min graviditet, hvor jeg begyndte at få væske i kroppen. Vi håbe at dit går væk igen, så du ikke skal lide af det under hele graviditeten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Mink

Fenja09 skriver:

Ja, det er virkelig irriterende. Jeg  fik det så først i slutningen af min graviditet, hvor jeg begyndte at få væske i kroppen. Vi håbe at dit går væk igen, så du ikke skal lide af det under hele graviditeten.

Ja men af hvad jeg kan få ud af svarene virker det som om det er noget jeg først slipper af med efter fødslen 

Anmeld

1. november 2012

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

hej Igen! Nu læser jeg at du kun er i 12 uge, så mener jeg ikke det kun er væskeophobning. Det kommer senere i gravidteten.Du skal forklare din læge at du vil undersøges nøjere, for detder kan du ikke med.

rigtig god bedring

Anmeld

2. november 2012

Mink

lisbeth jess skriver:

hej Igen! Nu læser jeg at du kun er i 12 uge, så mener jeg ikke det kun er væskeophobning. Det kommer senere i gravidteten.Du skal forklare din læge at du vil undersøges nøjere, for detder kan du ikke med.

rigtig god bedring

jeg er kun i uge 9 nu, jeg skal først til 1. undersøgelse når jeg er i uge 12 for før er jeg ikke tilbage i DK.. så må hænge i indtil da.. :/ hun sagde bare i telefonen at det var væske pga graviditeten.. men synes også det er meget hurtigt med sådan en "bivirkning" 

Anmeld

2. november 2012

Fenja09

Akmese skriver:

Ja men af hvad jeg kan få ud af svarene virker det som om det er noget jeg først slipper af med efter fødslen 

Ja, men du bliver næsten nødt til at finde ud af hvad det præcis er, for tror ikke at du har særlig meget væske i kroppen når du ikke er længere henne. Kan være du lige skal opsøge lægen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.