Endnu en nat på sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2012

SaNiNa

Puha det lyder bare ikk sjovt at gå med sådan bekymringer hele tiden.

Håber den lille spir for lov at vokse sig så stor og stærk at den kan klare at komme til verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Tona

SussieThyssen skriver:

Åhh din stakkel.
Det oplevede jeg også med min den ældste. Jeg lå ned i næsten samtlige 9 mdr. så det var temmelig træls.
Men der er ikke andet at gøre end at tage det med ro, og lade andre lave alt arbejdet og så passe godt på sig selv.
Jeg krydser fingre for, at du klarer det alligevel og 1000 knus herfra.

Kærligst
Sussie

Tak for knus Ja det skal nok gå det hele bare barnet vil klare sig, men hårdt er det pt. Manden er lige blevet opereret og må ikke rigtig noget og vi har en datter på knap 2 i forvejen så syntes det er strengt lige nu. Men jeg ved at det hele nok skal gå.

Anmeld

31. oktober 2012

Tona

SaNiNa skriver:

Puha det lyder bare ikk sjovt at gå med sådan bekymringer hele tiden.

Håber den lille spir for lov at vokse sig så stor og stærk at den kan klare at komme til verden

Tak  Det håber jeg også

Anmeld

31. oktober 2012

SussieThyssen

Amandas-mor skriver:

Tak for knus Ja det skal nok gå det hele bare barnet vil klare sig, men hårdt er det pt. Manden er lige blevet opereret og må ikke rigtig noget og vi har en datter på knap 2 i forvejen så syntes det er strengt lige nu. Men jeg ved at det hele nok skal gå.

Ja let er det ikke, det kan jeg godt høre, især ikke når manden din lige er blevet opereret og I også har en trold i forvejen.
Men du må jo bede venner og familie om hjælp, hvis du har den mulighed, så du selv bliver skånet, og kan passe på dig.

Anmeld

31. oktober 2012

Tona

SussieThyssen skriver:

Ja let er det ikke, det kan jeg godt høre, især ikke når manden din lige er blevet opereret og I også har en trold i forvejen.
Men du må jo bede venner og familie om hjælp, hvis du har den mulighed, så du selv bliver skånet, og kan passe på dig.

Ja det gør jeg også og vi har heldigvis også gode venner som hjælper os og en god farfar til vores datter som hjælper når han kan. Vi skal nok klare den. Jeg mister bare modet lidt af og til, men holder for det meste modet oppe

Anmeld

31. oktober 2012

SussieThyssen

Amandas-mor skriver:

Ja det gør jeg også og vi har heldigvis også gode venner som hjælper os og en god farfar til vores datter som hjælper når han kan. Vi skal nok klare den. Jeg mister bare modet lidt af og til, men holder for det meste modet oppe

Det er godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.