Endnu en nat på sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

Tona

Hold nu op hvor er jeg træt og med lasede følelser efterhånden.

Som jeg tidligere har skrevet om har jeg en moderkage der sidder for lavt og er i risiko for farlig blødning/for tidlig fødsel og evt så tidlig at barnet ikke kan overleve

Efter min sidste tur på sygehuset fredag nat var blødningen stoppet igen. Men i nat vågner jeg så med smerter og bløder en hel del. Fødegangen ringer efter en ambulance til mig og hu hej vilde dyr bliver jeg kørt der ind. Tilbragte så natten på sygehuset, men fik heldigvis lov til at tage hjem igen her til morgen da blødningen stilnede af.

Er bare så udmattet over at være bekymret hele tiden og JM sagde direkte til mig at man ikke kan udelukke at jeg pludselig begynder at bløde helt vildt og at barnet så skal ud ved akut kejsersnit uanset om det er klar eller ej.  "Men gå nu hjem og slap af og prøv at tænke på noget andet"  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Moma

Amandas-mor skriver:

Som jeg tidligere har skrevet om har jeg en moderkage der sidder for lavt og er i risiko for farlig blødning/for tidlig fødsel og evt så tidlig at barnet ikke kan overleve

Efter min sidste tur på sygehuset fredag nat var blødningen stoppet igen. Men i nat vågner jeg så med smerter og bløder en hel del. Fødegangen ringer efter en ambulance til mig og hu hej vilde dyr bliver jeg kørt der ind. Tilbragte så natten på sygehuset, men fik heldigvis lov til at tage hjem igen her til morgen da blødningen stilnede af.

Er bare så udmattet over at være bekymret hele tiden og JM sagde direkte til mig at man ikke kan udelukke at jeg pludselig begynder at bløde helt vildt og at barnet så skal ud ved akut kejsersnit uanset om det er klar eller ej.  "Men gå nu hjem og slap af og prøv at tænke på noget andet"  

Puh ha - stort kram herfra.

Må ikke være rart at skulle gå og bekymre sig så meget.

Anmeld

31. oktober 2012

piap

Amandas-mor skriver:

vil ikke gå igen uden at gi dig

hvorlang er du ?

Anmeld

31. oktober 2012

Tona

Moma skriver:

Puh ha - stort kram herfra.

Må ikke være rart at skulle gå og bekymre sig så meget.

Nej det er det ikke.

Tak for kram

Anmeld

31. oktober 2012

Tona

piap skriver:

vil ikke gå igen uden at gi dig

hvorlang er du ?

Tak for kram

Jeg er i uge 21

Anmeld

31. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

31. oktober 2012

piap

Amandas-mor skriver:

Tak for kram

Jeg er i uge 21

puha fødte selv i uge 32 lagde sammen med en der fødte i uge 25 og hun har det skønneste barn i dag så  for dig, forbered dig på at hvis du skulle føde fortidlig så skal du ligge langtid på sygehuset..

Anmeld

31. oktober 2012

Tona

rikkeregnbue skriver:

Tak

Anmeld

31. oktober 2012

Tona

piap skriver:

puha fødte selv i uge 32 lagde sammen med en der fødte i uge 25 og hun har det skønneste barn i dag så  for dig, forbered dig på at hvis du skulle føde fortidlig så skal du ligge langtid på sygehuset..

Ja, jeg tænker også meget på at hvis jeg bare om ikke andet kan nå til uge 24-25 så er der en mulighed for at redde barnet i kuvøse.

Anmeld

31. oktober 2012

SussieThyssen

Amandas-mor skriver:

Åhh din stakkel.
Det oplevede jeg også med min den ældste. Jeg lå ned i næsten samtlige 9 mdr. så det var temmelig træls.
Men der er ikke andet at gøre end at tage det med ro, og lade andre lave alt arbejdet og så passe godt på sig selv.
Jeg krydser fingre for, at du klarer det alligevel og 1000 knus herfra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.