Carolinemama skriver:
Føler bare hun kan glemme lidt at hendes søn altså også har gjort nogle ting det er ikke kun mig som er lorten..
Jeg vil forholde mig mere neutralt ( tror jeg ) når mit barn kommer ud for problemer og lade være med at dyrke det, det er bestemt ikke sundt. Man må op på hesten gøre noget ved problemet også komme videre.
Selv den bedste er ikke fejlfri, vi er jo bare mennesker.
Min kæreste og jeg er jo som sagt også kommet videre og der har slet ikke været noget siden (:
Så tak for de gode ideer dem vil jeg bestemt tage til mig.
Prøve at invitere hende lidt ud og involvere hende lidt i noget baby tøjs shopping (: for hun er trods alt farmor til mit barn.
Kender jo hverken dig, din kæreste eller svigermor og ved ikke hvilke problemer der har været tale om, men jeg tror at det bedste du kan gøre er at lade hende være en del af jeres liv og vise hende at i har det godt idag.
Og måske er det heller ikke kun en aversion mod dig, men kan være at hun bare ikke synes at i er gode for hinanden som par. Det er selvfølgelig hendes problem og ikke dit, men hvis du vælger at involvere hende så meget som du orker, så tror jeg at i på sigt vil få et ok forhold til hinanden.
Pøj pøj med det hele og ikke mindst den lille ny til foråret 
Anmeld