Veloverstået NF!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

tarkoflen

Miss Kat skriver:

Jeg vil hellere kalde det undvigelsesmanøvrer frem for at lyve, det lyder så grimt og forkert. Men ja, du har ret, det er meget nemmere at undvige på tekst.

Hi hi ja det kan vi også kalde det, men den ene gang måtte jeg lyve... Måtte sige til en veninde, at jeg havde misforstået noget i forhold til hvornår vi fik svar, selvom vi havde fået besked på blodprøven, men vi var blevet enige om, at vente med at sige noget til efter 7 ugers skanningen, så måtte godt lyve lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Miss Kat

tarkoflen skriver:

Hi hi ja det kan vi også kalde det, men den ene gang måtte jeg lyve... Måtte sige til en veninde, at jeg havde misforstået noget i forhold til hvornår vi fik svar, selvom vi havde fået besked på blodprøven, men vi var blevet enige om, at vente med at sige noget til efter 7 ugers skanningen, så måtte godt lyve lidt

Der skulle efter sigende heller ikke være noget i vejen med hvide løgne. Da slet ikke i storkens tegn.

Anmeld

30. oktober 2012

tarkoflen

Miss Kat skriver:

Der skulle efter sigende heller ikke være noget i vejen med hvide løgne. Da slet ikke i storkens tegn.

Lige præcis når det gælder storken, så må små hvide løgne være helt i orden, og da hun fik den gode nyhed, var det helt ok at jeg havde stukket hende en lille bitte hvid løgn

Anmeld

30. oktober 2012

Miss Kat

tarkoflen skriver:

Lige præcis når det gælder storken, så må små hvide løgne være helt i orden, og da hun fik den gode nyhed, var det helt ok at jeg havde stukket hende en lille bitte hvid løgn

Haha ok, så eftersom hun oven i købet fik sandheden senere, kan vi jo bare kalde "løgnen" for en fortielse. Der er mange måder at omgåes det grimme ord.

Anmeld

30. oktober 2012

tarkoflen

Miss Kat skriver:

Haha ok, så eftersom hun oven i købet fik sandheden senere, kan vi jo bare kalde "løgnen" for en fortielse. Der er mange måder at omgåes det grimme ord.

Jo jo jeg var ganske ærlig, da jeg kunne komme afsted med det

Anmeld

31. oktober 2012

FrkZier

Miss Kat skriver:

Så er det sørme lige mig der deler scanningsbilleder igen!

Vi var til nakkefoldsscanning i dag og var, naturligvis, vildt nervøse...

Det var dog heldigvis en fantastisk oplevelse. Vi fik hørt hjertelyd og set den lille ligge og sparke løs og vride sig. Oven i købet er jeg længere henne end først antaget, så terminen hedder nu d. 7. maj i stedet. 

Min forlovede blev ved og ved med at spørge den stakkels jordemoder om hun kunne se kønnet. Han er helt overbevist om, det er en pige og jordemoderen begyndte også selv at kalde den hun, så nu må vi se.

Vi skal giftes på lørdag og kan nu lettede annoncere graviditeten i samme omgang...  Suk, hvor dejligt.

Det er fantastisk at se, hvor meget den lille har forandret sig siden vores TS d. 27. september. Til sammenligning kan I se billeder her:  https://www.baby.dk/debat/193330pi1/ultralydsscanninger/tryghedsscanning-overstaaet.aspx

Hav en skøn aften! 

FANTASTISK!!!!

og tillykke

Anmeld

1. november 2012

Miss Kat

FrkZier skriver:

FANTASTISK!!!!

og tillykke

Mange tak!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.