Veloverstået NF!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

tarkoflen

Miss Kat skriver:

Mange tak, ja det er skønt.

Og mange tak igen! Det er nemlig helt perfekt at kunne annoncere graviditeten der, og hold op jeg glæder mig til at kunne tale frit om det. Noget så lykkeligt bør ikke være en hemmelighed. 

Nej det bliver skønt at kunne fortælle hele verden hvor glad man er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Miss Kat

tarkoflen skriver:

Nej det bliver skønt at kunne fortælle hele verden hvor glad man er

Hvornår gjorde I det/har I gjort det endnu?

Anmeld

30. oktober 2012

tarkoflen

Miss Kat skriver:

Hvornår gjorde I det/har I gjort det endnu?

Mine forældre og en enkelt veninde fik det at vide med det samme! De vidste hvornår jeg havde fået lagt æg op, fordi min far kørte os da jeg fik taget æg ud, og min veninde ser jeg meget tit, så hende kunne jeg ikke skjule det for, da hun spurgte

Resten af de nærmeste venner og familie fik det at vide efter 7 ugers skanningen... En del vidste vi var i gang, så de var ved at bide tungen af sig selv, for ikke at spørge de allernærmeste familie fik det at vide face to face, gad godt at vi havde kunne fortælle det til alle på samme måde, men det er svært, så dem vi gerne ville fortælle det til selv, fik en opringning

Anmeld

30. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Miss Kat skriver:

Så er det sørme lige mig der deler scanningsbilleder igen!

Vi var til nakkefoldsscanning i dag og var, naturligvis, vildt nervøse...

Det var dog heldigvis en fantastisk oplevelse. Vi fik hørt hjertelyd og set den lille ligge og sparke løs og vride sig. Oven i købet er jeg længere henne end først antaget, så terminen hedder nu d. 7. maj i stedet. 

Min forlovede blev ved og ved med at spørge den stakkels jordemoder om hun kunne se kønnet. Han er helt overbevist om, det er en pige og jordemoderen begyndte også selv at kalde den hun, så nu må vi se.

Vi skal giftes på lørdag og kan nu lettede annoncere graviditeten i samme omgang...  Suk, hvor dejligt.

Det er fantastisk at se, hvor meget den lille har forandret sig siden vores TS d. 27. september. Til sammenligning kan I se billeder her:  https://www.baby.dk/debat/193330pi1/ultralydsscanninger/tryghedsscanning-overstaaet.aspx

Hav en skøn aften! 

I hvor er det dejligt.. NF er i sandhed skøøøøn.

Sååå fine billeder - det blvier spændende at se om han får ret med kønnet.

Og tillykke med brylluppet.. Glæder mig til at høre om jeres dag og ønsker jeg i den forbindelse at i må have en FANTASTISK en af slagsen.

Anmeld

30. oktober 2012

Miss Kat

tarkoflen skriver:

Mine forældre og en enkelt veninde fik det at vide med det samme! De vidste hvornår jeg havde fået lagt æg op, fordi min far kørte os da jeg fik taget æg ud, og min veninde ser jeg meget tit, så hende kunne jeg ikke skjule det for, da hun spurgte

Resten af de nærmeste venner og familie fik det at vide efter 7 ugers skanningen... En del vidste vi var i gang, så de var ved at bide tungen af sig selv, for ikke at spørge de allernærmeste familie fik det at vide face to face, gad godt at vi havde kunne fortælle det til alle på samme måde, men det er svært, så dem vi gerne ville fortælle det til selv, fik en opringning

Ja det er også lidt omstændeligt at time sit bryllup så præcist efter nakkefoldsscanningen, som det er tilfældet for os. Rent held.

Mine forældre, bror og svigerinde fik det også at vide med det samme, men resten må vente. Min kusine og hendes mand ved det så, fordi de spurgte direkte og jeg kan ikke lyve! Men det bliver fantastisk at kunne gå rundt og være gravid uden at skulle passe på, hvad jeg siger... 

Og med så mange nysgerrige mennesker, som det lyder til, I har i jeres omgangskreds (positivt ment, naturligvis) ville det nok også have været svært at vente længere end I gjorde.

Anmeld

30. oktober 2012

Miss Kat

Frk-Lotusblomst skriver:

I hvor er det dejligt.. NF er i sandhed skøøøøn.

Sååå fine billeder - det blvier spændende at se om han får ret med kønnet.

Og tillykke med brylluppet.. Glæder mig til at høre om jeres dag og ønsker jeg i den forbindelse at i må have en FANTASTISK en af slagsen.

Ja det er virkelig skønt. Det er først i dag, det virkelig er gået op for mig at jeg er gravid. Der ligger altså noget med arme og ben og sparker inden i mig. Så surrealistisk, overvældende og gennemført fantastisk.

Mange, mange tak! 

Anmeld

30. oktober 2012

tarkoflen

Miss Kat skriver:

Ja det er også lidt omstændeligt at time sit bryllup så præcist efter nakkefoldsscanningen, som det er tilfældet for os. Rent held.

Mine forældre, bror og svigerinde fik det også at vide med det samme, men resten må vente. Min kusine og hendes mand ved det så, fordi de spurgte direkte og jeg kan ikke lyve! Men det bliver fantastisk at kunne gå rundt og være gravid uden at skulle passe på, hvad jeg siger... 

Og med så mange nysgerrige mennesker, som det lyder til, I har i jeres omgangskreds (positivt ment, naturligvis) ville det nok også have været svært at vente længere end I gjorde.

Ja man må sige det er godt timet

Vi kunne jo bare have ladet være med at fortælle nogen at vi var i behandling, så det var lidt vores egen skyld!

Jeg kan heller ikke lyve, så jeg forsøgte at lade være med at se alt for mange, så jeg ikke kom til at røbe for meget

Anmeld

30. oktober 2012

Miss Kat

tarkoflen skriver:

Ja man må sige det er godt timet

Vi kunne jo bare have ladet være med at fortælle nogen at vi var i behandling, så det var lidt vores egen skyld!

Jeg kan heller ikke lyve, så jeg forsøgte at lade være med at se alt for mange, så jeg ikke kom til at røbe for meget

Haha fed fidus, det har jeg vist egentlig også ubevidst gjort, nu jeg tænker efter.

Anmeld

30. oktober 2012

tarkoflen

Miss Kat skriver:

Haha fed fidus, det har jeg vist egentlig også ubevidst gjort, nu jeg tænker efter.

Det var heller ikke helt bevist i starten, men fandt ud af, at jeg meget bedre kunne lyve på SMS

Anmeld

30. oktober 2012

Miss Kat

tarkoflen skriver:

Det var heller ikke helt bevist i starten, men fandt ud af, at jeg meget bedre kunne lyve på SMS

Jeg vil hellere kalde det undvigelsesmanøvrer frem for at lyve, det lyder så grimt og forkert. Men ja, du har ret, det er meget nemmere at undvige på tekst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.