Veloverstået NF!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.885 visninger
36 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Miss Kat

Så er det sørme lige mig der deler scanningsbilleder igen!

Vi var til nakkefoldsscanning i dag og var, naturligvis, vildt nervøse...

Det var dog heldigvis en fantastisk oplevelse. Vi fik hørt hjertelyd og set den lille ligge og sparke løs og vride sig. Oven i købet er jeg længere henne end først antaget, så terminen hedder nu d. 7. maj i stedet. 

Min forlovede blev ved og ved med at spørge den stakkels jordemoder om hun kunne se kønnet. Han er helt overbevist om, det er en pige og jordemoderen begyndte også selv at kalde den hun, så nu må vi se.

Vi skal giftes på lørdag og kan nu lettede annoncere graviditeten i samme omgang...  Suk, hvor dejligt.

Det er fantastisk at se, hvor meget den lille har forandret sig siden vores TS d. 27. september. Til sammenligning kan I se billeder her:  https://www.baby.dk/debat/193330pi1/ultralydsscanninger/tryghedsscanning-overstaaet.aspx

Hav en skøn aften! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

HeidiØ

Miss Kat skriver:

Det var dog heldigvis en fantastisk oplevelse. Vi fik hørt hjerterytme og set den lille ligge og sparke løs og vride sig. Oven i købet er jeg længere henne end først antaget, så terminen hedder nu d. 7. maj i stedet. <3

Min forlovede blev ved og ved med at spørge den stakkels jordemoder om hun kunne se kønnet. Han er helt overbevist om, det er en pige og jordemoderen begyndte også selv at kalde den hun, så nu må vi se.

Vi skal giftes på lørdag og kan nu lettede annoncere graviditeten i samme omgang... <3 Suk, hvor dejligt.

Det er fantastisk at se, hvor meget den lille har forandret sig siden vores TS d. 27. september. Til sammenligning kan I se billeder her:  https://www.baby.dk/debat/193330pi1/ultralydsscanninger/tryghedsscanning-overstaaet.aspx

Hav en skøn aften! 

Skønt! Tillykke med den veloverståede scanning

Og tillykke med på lørdag

Anmeld

30. oktober 2012

Mink

Miss Kat skriver:

Det var dog heldigvis en fantastisk oplevelse. Vi fik hørt hjerterytme og set den lille ligge og sparke løs og vride sig. Oven i købet er jeg længere henne end først antaget, så terminen hedder nu d. 7. maj i stedet. 

Vi skal giftes på lørdag og kan nu lettede annoncere graviditeten i samme omgang... <3 Suk, hvor dejligt.

Hav en skøn aften! 

Stort tillykke !!  og håber i får et fantastisk bryllup på lørdag !  

Anmeld

30. oktober 2012

Miss Kat

HeidiØ skriver:

Skønt! Tillykke med den veloverståede scanning

Og tillykke med på lørdag

Mange mange tak! 

Anmeld

30. oktober 2012

Miss Kat

Akmese skriver:

Stort tillykke !!  og håber i får et fantastisk bryllup på lørdag !  

Mange tak! Jeg håber, det går bedre med din kvalme?

Anmeld

30. oktober 2012

Mink

Miss Kat skriver:

Mange tak! Jeg håber, det går bedre med din kvalme?

Tak skal du ha, det går lidt bedre, jeg kaster kun op en enkel gang om dagen ca.. og ellers stadig lidt kvalme, kan dog begynde at holde noget mad nede.. så det går fremad !  

Anmeld

30. oktober 2012

LMX

Tillykke  Og håber I får en fantastisk dag på lørdag

Anmeld

30. oktober 2012

Miss Kat

Akmese skriver:

Tak skal du ha, det går lidt bedre, jeg kaster kun op en enkel gang om dagen ca.. og ellers stadig lidt kvalme, kan dog begynde at holde noget mad nede.. så det går fremad !  

Godt at høre!

Anmeld

30. oktober 2012

Miss Kat

LMX skriver:

Tillykke  Og håber I får en fantastisk dag på lørdag

Mange tak skal du ha'!  

Anmeld

30. oktober 2012

Miss Church

Miss Kat skriver:

Det var dog heldigvis en fantastisk oplevelse. Vi fik hørt hjertelyd og set den lille ligge og sparke løs og vride sig. Oven i købet er jeg længere henne end først antaget, så terminen hedder nu d. 7. maj i stedet. 

Vi skal giftes på lørdag og kan nu lettede annoncere graviditeten i samme omgang...  Suk, hvor dejligt.

Hav en skøn aften! 

Stort tillykke med den veloverståede scanning  

Jeg håber i får en dejlig dag på lørdag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.