Tusind tak Piger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2012

christina92

Camillos skriver:

Åhhh Tak søde... hehe ja hun er Kær og dejlig og smuk og alt det der ens moar altid synes ens barn er  

Åhhh Ja altså fik mig lige en bragende svampeinfektion oveni hatten forneden både foran og bagtil.. så kan jeg sq bedere  forstå jeg synes de der sting var så ubehagelige og ømme og gjorde ondt osv... Det er blevet betydeligt bedere efter jeg er kommet i behandling.. men stadigvæk ubehageligt man ikke rigtig tør at "tører sig ordentligt"... 

Uh hvor træls! Det må have været ret så smertefuldt og irriteret.  Men GODT det er ved at være bedre.

Ja der går lige lidt inden man kan "tørre sig" ordentlig igen. Tror jeg skyllede mig de første 3½ uge, før kunne jeg slet ikke tørre mig ved stingene.

Er du stadig øm og irriteret af svampen kan jeg altså Varmt () anbefale isbind! Hold kæft de redede mit underliv!!! *UF det var skønt når stingene kløede og man var øm i muskulaturen derned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Chili

Camillos skriver:

Pyha fy ha sikke dog en omgang du har været igennem også så! hold da lige op søde! ... 

Så har du også været igennem lidt af det hele.. ! men godt i begge har det Godt nu! og dejligt at vi har sådan et system herhjemme mht sundheds væsenet og sygehuset.. ! 

Er det ikke skønt at være hjemme så ?  

Det var noget af en omgang ja..

Og jo, super dejligt at være hjemme!
Det synes du vel også? Man kan ligesom nyde bebs på en anden måde end da man var på hospitalet synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.