Tusind tak Piger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

kriknu

Stort tillykke endnu engang - hun er godt nok en køn lille pige da! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Miss Church

Camillos skriver:

tusind tak søde .. hvordan går det med pigerne? ja hun er ogsåhelt vidunderlig. hold nu op jeg elskeer det lille væsen mere end hvad ord kan beskrive

Årh jeg kan lige forestille mig det. Der er bare ikke noget større. Glæder mig simpelthen også så meget til mine kommer ud

Det går skam fint med dem Der har rigtig været gang i dem her til aften. Tror de slår flik-flak Men mor her er jo også gymnast hehe. 

Anmeld

29. oktober 2012

Camillos

kriknu skriver:

Stort tillykke endnu engang - hun er godt nok en køn lille pige da! 

tak  ja hende har vi lavet godt 

Anmeld

29. oktober 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Årh jeg kan lige forestille mig det. Der er bare ikke noget større. Glæder mig simpelthen også så meget til mine kommer ud

Det går skam fint med dem Der har rigtig været gang i dem her til aften. Tror de slår flik-flak Men mor her er jo også gymnast hehe. 

puha 2 bebser der bokser rundt  tror det blir hårdt når du kommer lidtlængere  i graviditeten.. men dejligt de har det godt.. ja det er helt ubeskriveligt  med den følelse 

Anmeld

29. oktober 2012

Miss Church

Camillos skriver:

puha 2 bebser der bokser rundt  tror det blir hårdt når du kommer lidtlængere  i graviditeten.. men dejligt de har det godt.. ja det er helt ubeskriveligt  med den følelse 

Hehe ja der er gang i den Jeg tror også det bliver meget hårdt, men det må vi tage med

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu

Camillos skriver:

tak  ja hende har vi lavet godt 

ja det hersker der da vidst ingen tvivl om 

Anmeld

30. oktober 2012

Chili

Camillos skriver:

tak søde.. ja det er godt vi har det godt smiler  har du født?:

Ja, jeg fødte onsdag  

Men fik lige en masse dårligt med på vejen, blindtarmsbetændelse, som der nåede at gå hul på før de fik opereret, fik "nyheden" og nyrersten i begge nyrer og at vores lille drengs højre testikel er gået til grunde, fordi den havde snoet sig rundt om sig selv  

Men vi kom endelig hjem efter 5 dage på hospitalet og ser frem af nu!  

Anmeld

30. oktober 2012

christina92

Camillos skriver:

For alle jeres Hep, lykønskinger og ros af lillepigen på billeder ... Jeg har så mange notifikationer men kan simpelthen ikke overskue at skulle svare på alle.. så Jeg håber det er Okay med et fælles svar og tak 

Ja det er længe siden jeg har været på og fik fortalt kort om min fødsel. Jeg mistede jo som sagt rigtig meget blod og jeg har været forbandet træt de her dage, og i en form for Chok tilstand, det hele har været meget overvældende for mig .. Så gråd har været en stor del af de her dage, først fordi jeg er lykkelig, og så fordi jeg synes verden er dum, og så fordi jeg ikke kan huske noget pt overhovedet . Lillepigen fik jo en hæftig start på livet måtte suges , ligge med C- pap maske , og få sondemad på børneafdelingen, fordi hun havde navlesnoren om halsen og slugt meget fostervand., og jeg røg til akut operation. Så jeg så slet ikke min lillepige før kl 21 om aftenen og hun blev født 06:03 om morgenen... Må lige tilføje jeg fik mig en grim 2 grads bristnin i mellemkødet 5 cm dyb så jeg flækkede hele vejen ud af fødsels kanalen.. og 2 1 grads bristninger på de indre skamlæber... Avsss! 

Vi er kommet hjem nu og bliver fulgt af vores sundheds plejerske som faktisk bare er helt FANTASTISK! Lillepigen havde kun tabt sig 100 gr på 4 dage .. og idag blev hun vejet igen nu er hun på sin fødselsvægt og har det super fantastisk.. hendes gulsot er også så godt som væk.. Hun fik en smule men heldivis ikke noget der skulle behandles og mælken er Løbet til ..  

Jeg kommer med min fødselsberetning en af dagene her når lillepigen får lyst til at tage en ordentlig lur og jeg er udhvilet.. for hun er altså ikke det spædbarn der sover tiden væk  Hun græder heller ikke ret meget men hun er bare så VÅGEN 

Her kommer der lige lidt billeder af lilleprutten ...

gud hvor er hun altså kær!

Dejligt lige at høre fra jer.

Håber du har det nogenlunde fysisk, med stingene og sådan, ved hvor øm jeg var og det er ingenting i forhold til dig, så håber du er okay down there..

Glæder mig til at læse din FB

Anmeld

30. oktober 2012

MorDk

Tillykke med hende Hvor er hun sød!!

Anmeld

31. oktober 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

For alle jeres Hep, lykønskinger og ros af lillepigen på billeder ... Jeg har så mange notifikationer men kan simpelthen ikke overskue at skulle svare på alle.. så Jeg håber det er Okay med et fælles svar og tak 

Ja det er længe siden jeg har været på og fik fortalt kort om min fødsel. Jeg mistede jo som sagt rigtig meget blod og jeg har været forbandet træt de her dage, og i en form for Chok tilstand, det hele har været meget overvældende for mig .. Så gråd har været en stor del af de her dage, først fordi jeg er lykkelig, og så fordi jeg synes verden er dum, og så fordi jeg ikke kan huske noget pt overhovedet . Lillepigen fik jo en hæftig start på livet måtte suges , ligge med C- pap maske , og få sondemad på børneafdelingen, fordi hun havde navlesnoren om halsen og slugt meget fostervand., og jeg røg til akut operation. Så jeg så slet ikke min lillepige før kl 21 om aftenen og hun blev født 06:03 om morgenen... Må lige tilføje jeg fik mig en grim 2 grads bristnin i mellemkødet 5 cm dyb så jeg flækkede hele vejen ud af fødsels kanalen.. og 2 1 grads bristninger på de indre skamlæber... Avsss! 

Vi er kommet hjem nu og bliver fulgt af vores sundheds plejerske som faktisk bare er helt FANTASTISK! Lillepigen havde kun tabt sig 100 gr på 4 dage .. og idag blev hun vejet igen nu er hun på sin fødselsvægt og har det super fantastisk.. hendes gulsot er også så godt som væk.. Hun fik en smule men heldivis ikke noget der skulle behandles og mælken er Løbet til ..  

Jeg kommer med min fødselsberetning en af dagene her når lillepigen får lyst til at tage en ordentlig lur og jeg er udhvilet.. for hun er altså ikke det spædbarn der sover tiden væk  Hun græder heller ikke ret meget men hun er bare så VÅGEN 

Her kommer der lige lidt billeder af lilleprutten ...

hvor er hun smuk  stort tillykke med hende endnu engang søde  hun er bare så fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.