For alle jeres Hep, lykønskinger og ros af lillepigen på billeder ...
Jeg har så mange notifikationer men kan simpelthen ikke overskue at skulle svare på alle.. så Jeg håber det er Okay med et fælles svar og tak 

Ja det er længe siden jeg har været på og fik fortalt kort om min fødsel. Jeg mistede jo som sagt rigtig meget blod og jeg har været forbandet træt de her dage, og i en form for Chok tilstand, det hele har været meget overvældende for mig .. Så gråd har været en stor del af de her dage, først fordi jeg er lykkelig, og så fordi jeg synes verden er dum, og så fordi jeg ikke kan huske noget pt overhovedet
. Lillepigen fik jo en hæftig start på livet måtte suges , ligge med C- pap maske , og få sondemad på børneafdelingen, fordi hun havde navlesnoren om halsen og slugt meget fostervand., og jeg røg til akut operation. Så jeg så slet ikke min lillepige før kl 21 om aftenen og hun blev født 06:03 om morgenen... Må lige tilføje jeg fik mig en grim 2 grads bristnin i mellemkødet 5 cm dyb så jeg flækkede hele vejen ud af fødsels kanalen.. og 2 1 grads bristninger på de indre skamlæber... Avsss!
Vi er kommet hjem nu og bliver fulgt af vores sundheds plejerske som faktisk bare er helt FANTASTISK! Lillepigen havde kun tabt sig 100 gr på 4 dage .. og idag blev hun vejet igen nu er hun på sin fødselsvægt og har det super fantastisk.. hendes gulsot er også så godt som væk.. Hun fik en smule men heldivis ikke noget der skulle behandles og mælken er Løbet til ..
Jeg kommer med min fødselsberetning en af dagene her når lillepigen får lyst til at tage en ordentlig lur og jeg er udhvilet.. for hun er altså ikke det spædbarn der sover tiden væk
Hun græder heller ikke ret meget men hun er bare så VÅGEN 
Her kommer der lige lidt billeder af lilleprutten ...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld