vores økonomiske udfordring er opnået :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

tarkoflen

Monica P skriver:

med alle de penge vi sparer så fortsætter vi derudad syntes alt andet ville være tosset

Monica

Hvad skal alle de opsparede penge bruges til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

kriknu

Monica P skriver:

men det er nu lidt ærgeligt at vi ikke tør

Ja meget, det kunne være at man for sjovt bare skulle prøve en dag hvor der slet ikke er nogle mennesker som kigger  

Anmeld

29. oktober 2012

Troldemommi

tarkoflen skriver:

Hvad skal alle de opsparede penge bruges til

aner det faktisk ikke de skal vist bare over på opsparingen kedeligt men fornuftigt

Monica

Anmeld

29. oktober 2012

Troldemommi

kriknu skriver:

Ja meget, det kunne være at man for sjovt bare skulle prøve en dag hvor der slet ikke er nogle mennesker som kigger  

gør det, og fortæl mig om det bagefter

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu

Monica P skriver:

gør det, og fortæl mig om det bagefter

Så skal du også gøre det efterfølgende 

Anmeld

29. oktober 2012

naomi

Monica P skriver:

2500 kr, det var det beløb vi i starten af den her måned satte os for at leve for til mad og husholdniongsartikler, og idag har vi købt ind for sidste gang og vi har stadig 22,50 kr tilbage

Jeg er sgu lidt stolt, på en måned har vi sparet 1500 kroner  før brugte vi omkring 4000 kr på mad og husholdningsartikler, men nu er bøtten vendt BASTA

ps, da jeg havde betalt nede i Rema idag og der var penge tilbage var jeg lige ved at danse en sejrsdans omkring kasseapperatet

Monica

mega sejt Hvordan ser jeres madplan ud? tror nemlig det er der den glipper for os

Anmeld

29. oktober 2012

Troldemommi

kriknu skriver:

Så skal du også gøre det efterfølgende 

jaja

Monica

Anmeld

29. oktober 2012

tarkoflen

Monica P skriver:

aner det faktisk ikke de skal vist bare over på opsparingen kedeligt men fornuftigt

Monica

God ide, så er der også til at hygge lidt for på et senere tidspunkt

Anmeld

29. oktober 2012

signe.

Monica P skriver:

når det er med bleer så er i godt nok dygtige, vores madbudget er på alt mad og husholdning med undtagelse af bleer, men det er fordi blepengene kommer fra en anden konto

Monica

Man får bare et helt andet syn på hvad man putter i indkøbsvognen i forhold til før

Og det "værste" er at jeg ikke tænker så meget over det.. Altså f.eks da jeg handlede ind i dag, var der lige blåmuslinger til 25 kr.... Haps! Så ku jeg lige lave dem til frokost i morgen men tror altså det betyder meget at al okse og svinekød køber vi i store mængder, vi har en kæmpe fryser, så sådan mad køber vi måske tre gange om ÅRET,

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu

Monica P skriver:

jaja

Monica

jeg ved sku ikke lige helt om jeg tør 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.