Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
2500 kr, det var det beløb vi i starten af den her måned satte os for at leve for til mad og husholdniongsartikler, og idag har vi købt ind for sidste gang og vi har stadig 22,50 kr tilbage
Jeg er sgu lidt stolt, på en måned har vi sparet 1500 kroner før brugte vi omkring 4000 kr på mad og husholdningsartikler, men nu er bøtten vendt BASTA
ps, da jeg havde betalt nede i Rema idag og der var penge tilbage var jeg lige ved at danse en sejrsdans omkring kasseapperatet
Monica
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
i er velkommen til at læse den tråd jeg lavede omkring vores projekt først på måneden
Monica P skriver: 2500 kr, det var det beløb vi i starten af den her måned satte os for at leve for til mad og husholdniongsartikler, og idag har vi købt ind for sidste gang og vi har stadig 22,50 kr tilbage Jeg er sgu lidt stolt, på en måned har vi sparet 1500 kroner før brugte vi omkring 4000 kr på mad og husholdningsartikler, men nu er bøtten vendt BASTA ps, da jeg havde betalt nede i Rema idag og der var penge tilbage var jeg lige ved at danse en sejrsdans omkring kasseapperatet Monica
Flot!!
Vi lever for mellem 2500-3000 om måneden til alt, vi er to voksne og to børn som begge er blebørn, så det kan sagtens lade sig gøre igen, super flot!
Hvordan gjorde du det? Jeg er så irriteret over at vores madbudet gang på¨gang ikke slår til!
KH Malene
Malene76 skriver: Hvordan gjorde du det? Jeg er så irriteret over at vores madbudet gang på¨gang ikke slår til! KH Malene
hvor mange er i, hvor handler i og hvad lægger i vægt på når i handler??kæresten og jeg bruger omkring 3000-4000kr på mad hver måned, fordi vi vægter kvalitet over andet..samt at vi lever ret godt
signe. skriver: Flot!! Vi lever for mellem 2500-3000 om måneden til alt, vi er to voksne og to børn som begge er blebørn, så det kan sagtens lade sig gøre igen, super flot!
når det er med bleer så er i godt nok dygtige, vores madbudget er på alt mad og husholdning med undtagelse af bleer, men det er fordi blepengene kommer fra en anden konto
Man får bare et helt andet syn på hvad man putter i indkøbsvognen i forhold til før
An&Jo skriver: Hvor er det fedt.. her laver vi nu madplaner hver uge og handler dermed kun en gang hvilket sparer os rigtig mange penge..
Hvor er det fedt.. her laver vi nu madplaner hver uge og handler dermed kun en gang hvilket sparer os rigtig mange penge..
vi laver også madplan men køber ind to gange om ugen, mandag og torsdag
Super flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128