vores økonomiske udfordring er opnået :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

M (:

Monica P skriver:

2500 kr, det var det beløb vi i starten af den her måned satte os for at leve for til mad og husholdniongsartikler, og idag har vi købt ind for sidste gang og vi har stadig 22,50 kr tilbage

Jeg er sgu lidt stolt, på en måned har vi sparet 1500 kroner  før brugte vi omkring 4000 kr på mad og husholdningsartikler, men nu er bøtten vendt BASTA

ps, da jeg havde betalt nede i Rema idag og der var penge tilbage var jeg lige ved at danse en sejrsdans omkring kasseapperatet

Monica

Hvor er I seje! Keep up the good work! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

FrkZier

Monica P skriver:

2500 kr, det var det beløb vi i starten af den her måned satte os for at leve for til mad og husholdniongsartikler, og idag har vi købt ind for sidste gang og vi har stadig 22,50 kr tilbage

Jeg er sgu lidt stolt, på en måned har vi sparet 1500 kroner  før brugte vi omkring 4000 kr på mad og husholdningsartikler, men nu er bøtten vendt BASTA

ps, da jeg havde betalt nede i Rema idag og der var penge tilbage var jeg lige ved at danse en sejrsdans omkring kasseapperatet

Monica

ej hvor lækkert

Anmeld

29. oktober 2012

Troldemommi

Malene76 skriver:

Hvordan gjorde du det? Jeg er så irriteret over at vores madbudet gang på¨gang ikke slår til!

KH Malene

vi bruger meget tilbudsaviserne og laver vores madplan ud af hvad der er på tilbud, så køber vi kun ind to gange om ugen, resten klarer vi vist med vilje og stædighed, og en sidste ting undgå slikafdelingen i supermarkedet samt kageafdelingen, for føj hvor er sådan noget dyrt bag selv hvis lysten er der.

Monica

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu

Monica P skriver:

Monica

Ih hvor flot, stort  tillykke! 

- Synes bare du skulle have givet dig til at danse løs der nede da, er sikker på at alle de andre ville forstå dig hvis du fortalte hvorfor 

Anmeld

29. oktober 2012

Troldemommi

Dustmuz skriver:

hvor mange er i, hvor handler i og hvad lægger i vægt på når i handler??

kæresten og jeg bruger omkring 3000-4000kr på mad hver måned, fordi vi vægter kvalitet over andet..
samt at vi lever ret godt

vi er to voksne og en 1 årig pige og en kat vi handler i Bilka, Rema 1000, Lidl og føtex, vi går efter gode tilbud især ved kød, og så laver vi næsten altid mad til 2 dage ad gangen 

Monica

Anmeld

29. oktober 2012

Troldemommi

tarkoflen skriver:

Sejt! Fedt l kunne har l fået blod på tanden og fortsætter eller kører l det knap så hårdt næste måned?

med alle de penge vi sparer så fortsætter vi derudad syntes alt andet ville være tosset

Monica

Anmeld

29. oktober 2012

Troldemommi

M (: skriver:

Hvor er I seje! Keep up the good work! 

Yes

Anmeld

29. oktober 2012

Troldemommi

kriknu skriver:

Ih hvor flot, stort  tillykke! 

- Synes bare du skulle have givet dig til at danse løs der nede da, er sikker på at alle de andre ville forstå dig hvis du fortalte hvorfor 

det er jeg vist lige lidt for selvbevidst til at gøre, men ville ønske jeg turde

Monica

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu

Monica P skriver:

det er jeg vist lige lidt for selvbevidst til at gøre, men ville ønske jeg turde

Monica

jeg tvivler nu også på at jeg selv ville turde hvis det kom til stykket haha 

Anmeld

29. oktober 2012

Troldemommi

kriknu skriver:

jeg tvivler nu også på at jeg selv ville turde hvis det kom til stykket haha 

men det er nu lidt ærgeligt at vi ikke tør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.