Så er billedet her! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

Helloo

thegirl22 skriver:

Vi prøver lige igen! håber billeder er med nu!

Nu kan jeg melde jer at jeg er blevet gravid!! er bare lidt i tvivl om hvor langt hénne jeg er. jeg stoppede med mine p-piller for 4-5 måneder siden og har derefter ikk brugt beskyttelse! Jeg har derefter haft min menstration som den plejer. Torsdag i forrig uge hvor den udeblev jeg var så ved læge i torsdags (1 uge efter den skulle have været kommet) og testede positivt!!!jeg skal til lægen igen nu her på torsdag til første læge besøg. Problemet er så bare der at min mave allerede er blevet lidt større min søster, svigermor og egen mor mener at jeg er mellem 2-3 måneder henne. Selvom jeg har haft mens kan man jo godt have været gravid. Hvad mener i? tror i også jeg er længere henne? min mave er normalt helt flad og det er den bestemt ikke mere! Håber billedet er med hehe

Min mave er først begyndt at vokse nu her 22+ ca. Men jeg synes faktisk ikke du ser særlig gravid ud for at være ærlig. Synes du ligner en der max er 8-10 uger. Man er tit meget oppustet i starten, det var jeg i hvertfald. Spædene at se hvor langt du er 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Helloo

Louise17 skriver:

Min mave er først begyndt at vokse nu her 22+ ca. Men jeg synes faktisk ikke du ser særlig gravid ud for at være ærlig. Synes du ligner en der max er 8-10 uger. Man er tit meget oppustet i starten, det var jeg i hvertfald. Spædene at se hvor langt du er 

Og man kunne ikke se forskel på min mave overhovedet fra jeg blev gravid til omrkring uge 20+

Anmeld

29. oktober 2012

Snehund

Ja, som de andre siger, det er individuelt - men det er en sød lille gravidmave du der har dig - ingen tvivl om det

Tillykke og held og lykke!

Anmeld

31. oktober 2012

thegirl22

Snehund skriver:

Ja, som de andre siger, det er individuelt - men det er en sød lille gravidmave du der har dig - ingen tvivl om det

Tillykke og held og lykke!

Ja normalt er min mave jo flad, men ja det er svært at sige det var mere for at høre hvor hurtig i blev "tykke" men der er bare alle dem der ved de har sagt at de tror jeg er længere henne men ja lad os se det er jo imorgen jeg skal til lægen igen Men ja man er ihvertfald ikke i tvivel om at man kan se at jeg er gravid hehe så det er svært at skjule for sin klasse og resten af familien der ikke ved det endnu så jeg går i kæmpe trøjer hehe

Anmeld

31. oktober 2012

thegirl22

Louise17 skriver:

Så mener du jo også jeg er de 2-3 måneder henne? man kan bare se dig meget hvis man så min mave før og så nu

Anmeld

31. oktober 2012

Helloo

thegirl22 skriver:

Så mener du jo også jeg er de 2-3 måneder henne? man kan bare se dig meget hvis man så min mave før og så nu

Ja tror sagtens du kunne være 2-3 mdr

Anmeld

31. oktober 2012

thegirl22

Okay hehe uhh jeg er spændt på det

Anmeld

31. oktober 2012

MissTas

thegirl22 skriver:

Vi prøver lige igen! håber billeder er med nu!

Nu kan jeg melde jer at jeg er blevet gravid!! er bare lidt i tvivl om hvor langt hénne jeg er. jeg stoppede med mine p-piller for 4-5 måneder siden og har derefter ikk brugt beskyttelse! Jeg har derefter haft min menstration som den plejer. Torsdag i forrig uge hvor den udeblev jeg var så ved læge i torsdags (1 uge efter den skulle have været kommet) og testede positivt!!!jeg skal til lægen igen nu her på torsdag til første læge besøg. Problemet er så bare der at min mave allerede er blevet lidt større min søster, svigermor og egen mor mener at jeg er mellem 2-3 måneder henne. Selvom jeg har haft mens kan man jo godt have været gravid. Hvad mener i? tror i også jeg er længere henne? min mave er normalt helt flad og det er den bestemt ikke mere! Håber billedet er med hehe

jeg havde lige så stor mave da jeg var omkring 8-9 uger henne så tror det er der omkring du er

Anmeld

31. oktober 2012

thegirl22

Hihi okay jeg bliver mere og mere glad for så er man mere og mere sikker på at man ikke apotere så skal man ikke gå og tænke så meget på det

Anmeld

31. oktober 2012

Snehund

thegirl22 skriver:

Ja normalt er min mave jo flad, men ja det er svært at sige det var mere for at høre hvor hurtig i blev "tykke" men der er bare alle dem der ved de har sagt at de tror jeg er længere henne men ja lad os se det er jo imorgen jeg skal til lægen igen Men ja man er ihvertfald ikke i tvivel om at man kan se at jeg er gravid hehe så det er svært at skjule for sin klasse og resten af familien der ikke ved det endnu så jeg går i kæmpe trøjer hehe

sjov fornemmelse at være så hemmelig ik?!

Min mavestørrelse svinger i løber af dagen. Om morgenen og først på dagen ligner jeg "mig selv" - sidst på dagen og især om aftenen, ser jeg meget gravid ud.

I starten synes jeg, at jeg var meget oppustet, på en "gravidagtig" måden - nu er der faldet lidt ro på (15 + 4).

Den endelige vurdering af hvor langt du er henne, den kan du vist først få til en scanning, der måleder de fosterets længde fra hovede til hale - og det afgør hvor langt man er henne (inden for de første 12 uger).

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.