Hvordan fortalte I det til jeres familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.439 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

lau85

Hej

Jeg er nu ca. 4 uger henne, og skal have ringet til lægen i morgen..

Vi har snakket om, at allerede forældre de nemmeste det, når vi har fået helt klarhed for at det er "rigtig" at vi venter os en guldklump

Hvordan fortalte I jeres forældre, svigerforældre, søskende og bedsteforældre den glædelig nyhed???

Jeg har haft lidt forskellig ting i tankerne:
- Køb mormor, morfar, farfar og farfar krus
- Pakke en sut ind og skrive et brev, hvor der står om de vil passe godt på den indtil den lille ny kommer til verden

Andre gode ideér?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Snehund

Jeg betalte selv for en tidlig scanning, der fik jeg en dvd med af selve scanningen.

Da jeg skulle fortælle det til min mor sagde jeg: "Jeg har en sjov film, du skal se, det er en som min kæreste og jeg har lavet sammen!" (vi laver af og til musikvideoer og lign. sammen.) Så satte jeg scanningsdvden på

Hun blev meget overrasket og rørt - det var så sødt

Anmeld

28. oktober 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Snehund skriver:

Jeg betalte selv for en tidlig scanning, der fik jeg en dvd med af selve scanningen.

Da jeg skulle fortælle det til min mor sagde jeg: "Jeg har en sjov film, du skal se, det er en som min kæreste og jeg har lavet sammen!" (vi laver af og til musikvideoer og lign. sammen.) Så satte jeg scanningsdvden på

Min far drømte en dag om en lille baby dreng, så sidder han og fortæller om det indtil jeg siger. Nå ? Han må da være være min og efter 8 måneder kommer min  søn til verden  Glemmer aldrig min mors og fars blik. De var virkelig overraskede. 

Anmeld

28. oktober 2012

Chiip91

Jeg havde lige været ved lægen til det første besøg med en veninde, og fået en masse bøger om graviditet osv, Vi gik op til min mor der var alene hjemme, min veninde sad med et kæmpe smil Gav så min mor posen med bøgerne i, hun siger så at hun havde en ide om hvad det var, og hun kigger hurtigt ned og op igen og siger "du er da vel ikke gravid" hendes reaktion var SÅ sjov og se

Anmeld

28. oktober 2012

Jupiter

Jeg lavede en "fødselsdags-invitation" til svigerforældrene, og sviger-bedsteforældrene, hvor baby inviterede sin sin fødselsdag sidst i maj 2013, og skrev så "kærlig hilsen jeres kommende barne/olde-barn".

Anmeld

28. oktober 2012

M (:

lau85 skriver:

Hej

Vi har snakket om, at allerede forældre de nemmeste det, når vi har fået helt klarhed for at det er "rigtig" at vi venter os en guldklump

Hvordan fortalte I jeres forældre, svigerforældre, søskende og bedsteforældre den glædelig nyhed???

- Pakke en sut ind og skrive et brev, hvor der står om de vil passe godt på den indtil den lille ny kommer til verden

Andre gode ideér?

Først et stort tillykke med graviditeten (:

Dernæst, hvordan kæresten og jeg fortalte nyheden til familien:

- Min søster fik (på sin fødselsdag) en invitation med følgende påskrift: Kære Moster, vil du komme til min fødselsdag d. (terminsdato) kl. 00.00-23.59 på (fødestedet). Kærligst din kommende nevø/niece

- Til min (og brødre, som bor hjemme) gav vi et æbletræ, hvorpå vi havde bundet sutter i lilla og grøn

- Til min far viste vi billedet fra NF (fordi han aaaaltid vil vise billeder)

- Til Andreas forældre gav vi en pose garn og en strikkeopskrift på et svøb

- Til Andreas søster sendte vi et brev med afsender og kun indeholdende en sut med påskriften: Fasters Guldklump

Anmeld

28. oktober 2012

M (:

Snehund skriver:

Ej, det var virkelig en sød måde at gøre det på! 

Anmeld

28. oktober 2012

simone_jacobsen

lau85 skriver:

Hej

Andre gode ideér?

Vi gjorde det med krusene og det faldt i virkelig god jord..
Vi sagde at det var en fælles gave så de derfor skulle pakke dem op samtidig - det udløste vildt glæde - og de havde slet ikke set det komme

Anmeld

28. oktober 2012

HopinWishin

jeg indtalte beskeden på en bamse som min mor og far så trykkede på =)

og tillykke! =)

Anmeld

29. oktober 2012

Snehund

M (: skriver:

Ej, det var virkelig en sød måde at gøre det på! 

Tak

Ja, det var meget effektfuldtog en skøn oplvevelse at dele - det blir meget konkret og realistisk, når man sådan "får syn for sagen"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.