Hvordan fortalte I det til bedsteforældrene??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Er anonym fordi min graviditet er hemmelig i og med jeg stadig ikke har fortalt det til mine forældre (på trods af at jeg er 13+0 i dag!)

Vi skal i aften fortælle mine forældre at jeg er gravid igen. Jeg er MØG nervøs for det, fordi det slet ikke var planlagt og ved min første graviditet var det heller ikke planlagt og der var det ikke lutter glæde jeg fik fra mine forældre med det samme. Det var mere bekymring.
Denne gang er det som sagt heller ikke planlagt, har været sammen med min kæreste i godt og vel et halvt år (vi har kendt hinanden i mange år) så jeg frygter hvordan de reagerer.

Jeg vil så gerne at det skal være en glædelig ting og en glædelig nyhed, derfor har jeg ventet med at sige noget indtil jeg var over de 12 uger, så de ikke tror de kan påvirke mig til at få det fjernet. For jeg er overlykkelig og det vil jeg gerne vise dem )

SÅ! Jeg mangler lidt inspiration, for jeg ved at jeg ikke kan få mig selv til at sige "jeg er gravid". Havde tænkt lidt på at lægge scanningsbilledet i en kuvert og så give dem det. Og lade dem selv regne det ud. Men kom gerne med jeres historier!

Jeg købte to eksemplar af bogen: Til mit barnebarn og indsatte et scanningsbillede i dem hver De blev rigtig glade 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

TaAsJu

Da jeg ventede Anna-Sophie havde vi kun vært sammen i lidt under et år.. og hun er heller ikke helt planlagt meen meget ønsket Men " vores" den ældste fik af hun skulle værre store søster og hun skulle fortælle farmor og farfar at vi havde en forsinket julegave til dem da min mand og hans x kone ventede vores store prinsesse var det ikke lykken.. så det sad i mine svigerforælder at dengang var det ikke en lykkelig begivendehed.. Så de var ikke glade før nogle dage sener de ringede og der havde piben fået en meget anden lyd ved miØM far fortalte jeg hvad han ville sige til at blive bedstefar  

Da jeg ventede Julie snakkede vi med farmor og farfar over Skype om vi måtte bo hjemme ved dem i 2 md (vi boede på Grønland) den tænkte de ikke nærmer over før pigerne begge kom til computerne og fortalte at mor havde en baby i maven.. Så græd båede farmor og farfar.. og til min far ringede pigerne og fortalte at mor har en baby i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.